Zdjecia ogrodu Krychy i Cotow

1. Data: 2004-07-28 11:59:22

Temat: Zdjecia ogrodu Krychy i Cotow
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze strasznym, niewybaczalnym wprost opóźnieniem zamieszczam
zdjęcia z ogrodu Krychy i Coty (-ów). Zwiedzanie tego pięknego,
pełnego słońca, zapachów, motyli, przestrzeni, no i kotów
oczywiście, choć w ilości mniejszej niż można by się spodziewać
:), było wielką, dodatkową atrakcją pamiętnego dnia 17 lipca 2004
roku. Rodzinnie szwendaliśmy się po pieknym ogrodzie, wsadzając
nosa gdzie popadło i kosztując dojrzewających owoców.
Urzekły nas motyle, chmarami unoszące się nad ziołami, na które -
motyle i zioła- gapiliśmy się z zazdrością :)
Niektóre zdjęcia zawierają prośbę o identyfikację, bo powklejałam
im jedynie nazwy mocno robocze.
Dziękuję Gospodyni i Kotom za życzliwe przyjęcie i oprowadzenie
nas po włościach, przepraszając zarazem, że tak niewielki
fragment udało się nam uwiecznić na zdjęciach, a chyba i tak
najlepsze pozostało nieobfotografowane :(

http://www.anulakow.republika.pl/Krycha%20i%20Coty/c
oty.html

Pozdrawiam,
Anka :)

2. Data: 2004-07-28 12:19:12

Temat: Re: Zdjecia ogrodu Krychy i Cotow
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

(...)
> Niektóre zdjęcia zawierają prośbę o identyfikację, bo powklejałam
> im jedynie nazwy mocno robocze.

Te spożywcze zielska zidentyfikowane, to rukola i kolendra.
Rukola już była w sałatce i goście żyją :-)

> Dziękuję Gospodyni i Kotom za życzliwe przyjęcie i oprowadzenie
> nas po włościach,

To ja dziękuję za miłą podróż z przygodami :-)

> przepraszając zarazem, że tak niewielki
> fragment udało się nam uwiecznić na zdjęciach, a chyba i tak
> najlepsze pozostało nieobfotografowane :(

Zapraszam we wrześniu - po roślinki, jakie zechcesz (już nie
pamiętam które to miały być) i przy okazji można zrobić małe
zakończenie sezonu.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-07-28 15:24:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> http://www.anulakow.republika.pl/Krycha%20i%20Coty/c
oty.html

Co to takiego na zdjeciu IMG_3722 w tle? Wyglada jak kosmos ale czy jest?
Ladne zdjecia :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-07-29 06:13:37

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 17:24:16 +0200, "Bpjea" <b...@...pl (usun
'x' - z powodu spamu)> wrote:

oty.html

>Co to takiego na zdjeciu IMG_3722 w tle? Wyglada jak kosmos ale czy jest?
>Ladne zdjecia :)

To wyższe w tle, którego kwiatów nie widać, to miał chyba być
bidens, to z tyłu niższe żółte zdaje się nachyłek okółkowy, ale
tylko Krycha może powiedzieć coś więcej.

Pozdrawiam,
Anka :)

5. Data: 2004-07-29 06:29:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> To wyższe w tle, którego kwiatów nie widać, to miał chyba być
> bidens, to z tyłu niższe żółte zdaje się nachyłek okółkowy, ale
> tylko Krycha może powiedzieć coś więcej.

Dokładnie, wszystko się zgadza :-) Przywykliśmy do uczepów "wylewających
się" z pojemników, a wysiany do gruntu wygląda trochę inaczej.
Następne żółte, za nachyłkiem, to byłaby tojeść, ale nie jestem
pewna, czy chociaz jedna się załapała.

6. Data: 2004-07-29 15:59:11

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> [...] Przywykliśmy do uczepów "wylewających
> się" z pojemników, a wysiany do gruntu wygląda trochę inaczej.

Ja przywyklem do dzikich uczepow w gruncie :)
Te hodowlane sa mi zupelnie obce.

> Następne żółte, za nachyłkiem, to byłaby tojeść [...]

Mnie chodzilo tylko o ta z astrowatych. Trojesc ciezko tam dostrzec
jakakolwiek :)
Dzieki za info. Jaki to nachyłek?

Pozdrawiam,
Bpjea