Rozmnozenie zywoplotu

1. Data: 2004-07-27 18:41:31

Temat: Rozmnozenie zywoplotu
Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

W ubieglym roku kupilem i posadzilem zywoplot. Bylo to na jesien. Niestety
kilka krzakow sie nie przyjelo. W zwiazku z tym mam pytanie. Niestety nie
potrafie podac, jaki to jest zywoplot. W kazdym razie na zime jest zielony.
Jak taki zywoplot "rozmnozyc"? Wsadzilem szczepke do wody, stoi juz z
miesiac, niby dobrze sie trzyma. Nawet jak by wypuszczala nowy lisc, ale
korzeni nie chce puscic.

2. Data: 2004-07-27 19:02:11

Temat: Re: Rozmnozenie zywoplotu
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak taki zywoplot "rozmnozyc"? Wsadzilem szczepke do wody, stoi juz z
> miesiac, niby dobrze sie trzyma. Nawet jak by wypuszczala nowy lisc, ale

Jak mi powiesz jak ugotować zupę, powiem Ci jak rozmonożyć żywopłot ;))

A na poważnie jeśli zimozielone coś posadziłeś, to spróbuj w sierpniu zrobić
sadzonki, końcówki w ukorzeniacz, i do torfu zmieszanego 1:1 z piaskiem.
sadzonki tnie się pod węzłem, trzba czymś nakryć, tak by panowała tam wysoka
wilgotność powietrza, wietrzyć....a najlepiej kup kilka nowych większych
jesienią..

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-07-27 19:23:27

Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" napisała w wiadomości

> Jak mi powiesz jak ugotować zupę, powiem Ci jak rozmonożyć żywopłot ;))

Nie widze problemu. Czyzbys nie wiedziala, ze mezczyzni sa najlepszymi
kucharzami? ;D
Dla mnie akurat gotowanie nie jest niczym szczegolnym, i wrecz jak sie juz
biore za takie rzeczy, to wydziwiam z wlasnymi pomyslami :)))

> [...]
wysoka
> wilgotność powietrza, wietrzyć....a najlepiej kup kilka nowych większych

A na powaznie.. Dzieki wielkie za informacje. Zastosuje sie do nich :))

4. Data: 2004-07-27 20:02:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dla mnie akurat gotowanie nie jest niczym szczegolnym, i wrecz jak sie juz
> biore za takie rzeczy, to wydziwiam z wlasnymi pomyslami :)))

Nie dziwne dla mnie, mój mąż też od garów nie ucieka, a ja tak :))) Miałam
bardziej na mysli to, ze nie napisałam jaką zupkę bym chciała ;)) I nie
wątpie, że te wydziwiane pomysły są smaczne :)

> A na powaznie.. Dzieki wielkie za informacje. Zastosuje sie do nich :))

Moim zdaniem ogólnikowe dość były, poszukaj jeszcze w necie coś na temat
sadzonkowania :)

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-07-27 20:33:59

Od: "JoannaP" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio widziałam efekty sadzonkowania mojej kuzynki (tzn. nie jej samej,
tylko roślin przez nią posadzonych :D ) - rośnie jej wszystko i wszystko się
przyjmuje. Tak przynajmniej twierdzi.:D W każdym bądź razie sadzonki
przygotowane tak, jak napisała Kasia, wtyka bezpośrednio do ziemi w ogrodzie
(po zanurzeniu w ukorzeniaczu) w miejscu zacienionym np. inną rośliną.
Osłania to plastikową butelką bez dna - na górze jest zwężenie i otwór, więc
jest i ciepło, i wietrzenie. Nie mam pojęcia czy to na 100% działa, ona
twierdzi, że tak. Ja dziś eksperymentalnie wetknęłam w ten sposób jakieś
ogigle, mam nadzieję, że miała rację :D
Pozdrawiam odkrywczo :D - Joanna

6. Data: 2004-07-27 21:12:16

Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bardziej na mysli to, ze nie napisałam jaką zupkę bym chciała ;)) I nie
> wątpie, że te wydziwiane pomysły są smaczne :)

:))) Osobiscie bardziej od zupek polecal bym na przyklad indycze zoladki z
pieczarkami. Wszystkim smakuja, a ja mogl bym je jesc kilogramami :)) W
dodatku sa bardzo proste do zrobienia.
Ale to akurat nie ta grupa, wiec nie bede przeciagal tego tematu :)

> Moim zdaniem ogólnikowe dość były, poszukaj jeszcze w necie coś na temat
> sadzonkowania :)

Jakos sobie poradze :) Joanna opisala bardziej szczegolowo i to mi
wystarczy.
Dziekuje obu Paniom.

7. Data: 2004-07-27 21:29:45

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatku sa bardzo proste do zrobienia.
> Ale to akurat nie ta grupa, wiec nie bede przeciagal tego tematu :)

Eeee..nie o takich rzeczach tu pisali...mówisz smaczne, nie jadłam :)

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-07-27 21:53:53

Od: "Robert K" <rkt@wytnij_mnie.insert4.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W ubiegłym roku zrobiłem według podobnego przepisu około 400 sadzonek
bukszpanu, z czego 300 przezimowało i ma się dobrze.
A co do zup to preferuję chmielową ;-)
Robert K

9. Data: 2004-07-28 16:02:32

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ajgor" <n...@...pl> writes:

> :))) Osobiscie bardziej od zupek polecal bym na przyklad indycze
> zoladki z pieczarkami. Wszystkim smakuja, a ja mogl bym je jesc
> kilogramami :))

A gdzie jest przepis? Takie pisanie o dobrach różnych bez podawania
przepisu/źródła powinno być karane :-)

Pozdrawiam, wyrabiając ciasto na pizze,
Grzesiek
--
Błoto wokół wrocławskiego ratusza
Służb miejskich w ogóle nie wzusza.

10. Data: 2004-07-28 19:01:20

Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" napisał w wiadomości

> A gdzie jest przepis? Takie pisanie o dobrach różnych bez podawania
> przepisu/źródła powinno być karane :-)

No nie chcialem naduzywac cierpliwosci tematami nie z tej grupy :) Ale pod
takim naciskiem ulegam :))

Skladniki:
kilogram żołądków indyczych
pol kilograma pieczarek (najlepiej duzych)
sos pieczarkowy Winiary
sos tabasco
cebula
wegeta i inne przyprawy

Zoladki oczyscic z blon, pokroic w kostke okolo 1cm i ugotowac z wegeta do
miekkosci.
pieczarki oczyscic, pokroic w podobna kostke, udusic z cebula i posolic
Zoladki wymieszac z pieczarkami, doprawic do smaku sola, pieprzem i Tabasco.
Przygotowac 1 sos pieczarkowy z winiar. Wszystko wymieszac i zagotowac.
Zrobic zasmarzke i zaprawic.
Podawac na cieplo z pieczywem.
Smacznego.

Pytanie do znawców bambusów.
Borówka amerykańska
Chore drzewo :-(((
Pytania poczatkującego
nie uwierze ... nikt z grupowiczow nie korzystał z odkurzacza wodnego?