nie uwierze ... nikt z grupowiczow nie korzystał z odkurzacza wodnego?

1. Data: 2004-07-27 11:38:56

Temat: nie uwierze ... nikt z grupowiczow nie korzystał z odkurzacza wodnego?
Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za "upierdliwosc" ... ;-)
stoje przed decyzja kupna "odkurzacza" do oczka wodnego, znalazlem przez
google trzy dostepne u nas typy odkurzaczy ale opisy sa lakoniczne i nie
przekonuja mnie. Dlatego zwracam sie z prosba do Was drodzy grupowicze o
porade, moze ktos z Was ma, slyszal albo uzywal takiego urzadzenia. Za
wszystkie rady bede wdzieczny.
pozdrawiam
WojteG

2. Data: 2004-07-27 18:54:02

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przekonuja mnie. Dlatego zwracam sie z prosba do Was drodzy grupowicze o
> porade, moze ktos z Was ma, slyszal albo uzywal takiego urzadzenia. Za

ja nie używałam nigdy ...

pozdr
Ania

3. Data: 2004-07-27 20:03:40

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekonuja mnie. Dlatego zwracam sie z prosba do Was drodzy grupowicze o
> porade, moze ktos z Was ma, slyszal albo uzywal takiego urzadzenia. Za

Ale chodzi Ci o takie ustrojstwo, ktore zbiera liscie,
platki drzew owocowych z powierzchni stawu czy
od urzadzenie odsysajace mul i szlam z dna?

Jezeli myslisz o tym pierwszym to czasami stosuje.
Jezeli chodzi o to drugie to nie uzywam ale zastanawiam sie czy
nie daloby sie zastosowac do tego celu najtanszej pompy
glebinowej do brudnej wody (500W cena 80- 90zl)?

4. Data: 2004-07-27 21:52:05

Od: "rednecki" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko, nie korzystał ale i nie słyszał (:-((

rednecki

5. Data: 2004-07-27 21:58:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko, nie korzystał ale i nie słyszał (:-((
>
> rednecki
:)
ten "odkurzacz" to taki akwarystyczny bzdet
podejrzewam
ze ma on podobna skutecznosc w tej nieco wiekszej skali oczka
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2004-07-28 15:07:13

Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>zastanawiam sie czy
>nie daloby sie zastosowac do tego celu najtanszej pompy
>glebinowej do brudnej wody (500W cena 80- 90zl)?

dzieki bardzo za odzew, choc martwi mnie brak znajomosci tematu ... ;-)
mam cicha nadzieje, ze nie jest to jedynie "gadzet", a z opisow ktore
znalazlem w sieci wynika, ze jest to rzeczywiscie cos na wzor pompy do
brudnej wody lecz z filtrem, tak, zeby woda z powrotem wracala do stawu, w
zestawie Gardeny nawet wystepuje pompa ktora "pomaga"z zasysac brudy ....
... opisy sa z reguly dobrze przemyslane "marketingowo" i nauczylem sie
sceptycznie do nich podchodzic, dlatego mialem cicha nadzieje, ze trafie na
"uzytkownika" ... :-) ... myslalem o zastosowaniu pompy do wody brudnej,
wymagalo by to jednak skonstruowania czesci zsacej, tak dobranej, zeby moc
pompy byla optymalnie wykorzystana. Cala zabawa z przerobkami to czas i
pieniadze ... z drugiej strony cena odkurzacza w granicach 1200 zl lekko
powala ...
... z nadzieja, ze sie jeszcze ktos odezwie, pozdrawiam

WojteG

7. Data: 2004-07-28 17:26:59

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam
> WojteG
>
> No, tylko się nie śmiej. Mam coś takiego, kupione w OBI za chyba 45 zł
razem z sitkiem do łowienia liści. Made in Tajwan. Działa na wodę, jest do
basenu i ma taki mały biały woreczek z boku, do odsysania tych brudów.
Jeszcze nie wypróbowaliśmy zwłaszcza, że w stawie są młode rybki i kijanki..
Natomiast sitko jest ekstra. Znacznie lepsze niz Gardenii, na 4 metrowej
aluminiowej lekkiej rączce.
O prawdziwych odkurzaczach niemieckich czytałam, jeśli działają na prąd, to
odpada, bo nie mam prądu w ogrodzie.
A przy okazji zapytam: Czy słszał ktoś o hydraulicznej pompie wodnej,
działającej na pilota?
Anka

8. Data: 2004-07-28 20:36:40

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
[...................................................
..................................]
> [...]
> powala ...
> ... z nadzieja, ze sie jeszcze ktos odezwie, pozdrawiam

Witam
Nie wiem jak to wyglada u Ciebie ale moje oczko( 20m3 ) wybudowalem
w ten sposob ze dno obniza sie stopniowo do najglebszego miejsca.
Tam wlasnie gromadza osady. Chyba w takiej sytuacji nie trzeba
konstruowac zadnej koncowki do pompy glebinowej, wystarczy pompe
zatopic w najglebszym miejscu. Problem powrotu oczyszczonej
wody do stawu? Mysle, ze raz na jakis czas, wymiana wody w stawie jest
wskazana wiec czemu nie robic tego... odpompowujac szlam z dna oczka?

9. Data: 2004-07-29 19:15:05

Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, tylko się nie śmiej.

ok ... :-)))

>Mam coś takiego, kupione w OBI za chyba 45 zł
> razem z sitkiem do łowienia liści. Made in Tajwan. Działa na wodę, jest do
> basenu i ma taki mały biały woreczek z boku, do odsysania tych brudów.

? .. czy mozesz napisac cos wiecej - nazwa, czy podlacza sie to do jakiejs
pompy? jak dziala?...

> A przy okazji zapytam: Czy słszał ktoś o hydraulicznej pompie wodnej,

niestety nie

pozdrawiam
WojteG

10. Data: 2004-07-29 19:20:56

Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak to wyglada u Ciebie ale moje oczko( 20m3 ) wybudowalem
> w ten sposob ze dno obniza sie stopniowo do najglebszego miejsca.

moje oczko jest troche wieksze, ma okolo 300m2, dno jest nierowne i nie ma
jednego miejsca w ktorym moglbym zainstalowac pompe do brudnej wody, wymiana
wody nie wchodzi w gre, 1 z powodu kosztow - 2, tak jest to oczko
rozwiazane, ze ma strefe bagienna i zachowuje rownowage. oczko ma czesc
plytka, prawie pozioma gdzie sa kamyczki i wlasnie wsrod tych kamyczkow
gromadzi sie brud ktory chcialbym usuwac. to wszystko wplywa na decyzje o
kupnie odkurzacza - innej mozliwosci nie widze ...

pozdrawiam
WojteG

Jak to słonecznik?
Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie
Re: jak kształtowac galezie cyprysika
Kosiarka elektryczna Kabit...
Parę zdjęć ze spotkania