Jak to słonecznik?

1. Data: 2004-07-27 11:12:21

Temat: Jak to słonecznik?
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jednego dziwaka pięknego w ogródku.
Zdjęcie tutaj:
http://www.naszdom.erb.pl/index.htm?page=031&beg=7
Czy to jest helianthus annus velvet queen?
Czy jakiś mutant?
Ma wiele kwiatów, wysoki jak słonecznik pospolity, liście takiej samej
wielkości, tylko ciemniejsze i bordowe żyłki.
Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedź.
Joaśka

2. Data: 2004-07-28 06:21:21

Temat: Re: Jaki to słonecznik? pytanie do znawców
Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska Z." <a...@u...erb.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wielkości, tylko ciemniejsze i bordowe żyłki.
> Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedź.

Powtarzam posta - bo nikt mi nie odpowiedział:( a ja ciemna masa jestem w
odmianach)
Pozdrawiam
Joaśka

3. Data: 2004-07-28 07:30:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtarzam posta - bo nikt mi nie odpowiedział:( a ja ciemna masa jestem w
> odmianach)

Widocznie my też, skoro nikt nie odpowidział, skad mi wiedzieć czy to jest
helianthus annus velvet queen, czy mutant (ten velevet to tez jest mutant
chyba?) przeciez Ty siałaś tego słonecznika, nieprawdaż? :))

Pozdrawiam
Kaska

4. Data: 2004-07-28 13:06:12

Od: "Aska Z." <a...@u...erb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> helianthus annus velvet queen, czy mutant (ten velevet to tez jest mutant
> chyba?) przeciez Ty siałaś tego słonecznika, nieprawdaż? :))

Tak siałam. Przyznaję :) Wyjęłam z torebki z obrazkiem z żółtymi kwiatkami,
"wetkłam w ziemie" i przyklepałam.
Już nie będę
Joaśka

5. Data: 2004-07-28 13:50:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ce88a9$7je$1@atlantis.news.tpi.pl Aska Z.
<a...@u...erb.pl> napisał(a):

> Tak siałam. Przyznaję :) Wyjęłam z torebki z obrazkiem z żółtymi
> kwiatkami, "wetkłam w ziemie" i przyklepałam.
> Już nie będę

Hejka. Rozumiem, że przestawiasz się na byliny. :-)
Pozdrawiam trwale Ja...cki

Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie
Re: jak kształtowac galezie cyprysika
Kosiarka elektryczna Kabit...
Parę zdjęć ze spotkania
Sliwy