Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie

1. Data: 2004-07-26 21:36:01

Temat: Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilismy tydzien temu troche zdjec. Zapraszam na strone
http://www.fuw.edu.pl/~michalj/warszawa/powsin-20040
717/
(i do samego ogrodu tez 8-) ).

MJ

2. Data: 2004-07-27 14:39:22

Temat: Re: Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
> Zrobilismy tydzien temu troche zdjec. Zapraszam na strone
> http://www.fuw.edu.pl/~michalj/warszawa/powsin-20040
717/
> (i do samego ogrodu tez 8-) ).

Ldne zdjecia, slicznie tam musi byc. I pytanko, kto wie co jest na zdjeciu
pierwszym w dwunastym rzedzie?

Pozdrawiam
Kaska

3. Data: 2004-07-27 15:07:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

| Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

717/

| Ldne zdjecia, slicznie tam musi byc. I pytanko, kto wie co jest na zdjeciu
| pierwszym w dwunastym rzedzie?

A nie jest to goryczka trojeściowa i motyle?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-07-27 15:27:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ce5rtg$kvo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A nie jest to goryczka trojeściowa i motyle?

Chyba nie...., to wygląda jakby miało fioletowe listki, podkwiatki czy cos w
tym stylu i żółte kwiaty.

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-07-27 20:45:32

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Ldne zdjecia, slicznie tam musi byc. I pytanko, kto wie co jest na zdjeciu
> pierwszym w dwunastym rzedzie?

Pszeniec.

O ile się nie mylę, to pszeniec gajowy - Melampyrum nemorosum.

MJ

6. Data: 2004-07-27 20:53:16

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pszeniec.
>
> O ile się nie mylę, to pszeniec gajowy - Melampyrum nemorosum.

A gdzie to rośnie? Jakoś nie potrafię po zdjęciu zlokalizować, chociaż
zaglądam tam ( do Ogr. Bot.) dość często.
Dziękuję za przypomnienie wystawy storczyków w Warszawie :-).

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2004-07-27 21:44:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Pszeniec.
>
> O ile się nie mylę, to pszeniec gajowy - Melampyrum nemorosum.

Dzieki, rzczywiście :))
Uprawia go ktoś u siebie? :)

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-07-27 21:45:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...pl> writes:

> A gdzie to rośnie? Jakoś nie potrafię po zdjęciu zlokalizować, chociaż
> zaglądam tam ( do Ogr. Bot.) dość często.

W północnej części, przy ostatniej alejce blisko płotu, niedaleko
magnolii i świerków, na tym planie: http://ogrod-powsin.pl/plan.html
to będzie powyżej kolekcji roślin drzewiastych.

MJ

9. Data: 2004-07-28 06:36:01

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jul 2004 23:44:27 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Dzieki, rzczywiście :))
>Uprawia go ktoś u siebie? :)

Bój się bidy!!! Toż tego są całe łąki pod lasami, nad rzekami :))
To jeszcze w ogrodach uprawiać?

Żartuję, jest faktycznie cudny. W tym roku nazbierałam nasion
szelężnika, też roślina tego typa, wysieję i zobaczę co z tego
wychodzi. To chyba rośliny półpasożytnicze, więc nie mam bladego
pojęcia jak to uprawiać, coby miały co jeść :)

Pozdrawiam,
Anka :)

10. Data: 2004-07-28 07:33:10

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wychodzi. To chyba rośliny półpasożytnicze, więc nie mam bladego
> pojęcia jak to uprawiać, coby miały co jeść :)

pszenic pasozytuje na pewno na pokrzywie i kukliku

http://www2.pwsz.krosno.pl/~henroz/parazytofity2002.
htm

pzdr odkrywczo Kuleczka :)

Re: jak kształtowac galezie cyprysika