Kosiarka elektryczna Kabit...

1. Data: 2004-07-26 20:01:59

Temat: Kosiarka elektryczna Kabit...
Od: Dariusz <s...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Po kilku tygodniach wytężonej pracy doczekałem się trawnika.Przyszedł
czas na kupno kosiarki.W Słupsku mam jedynie 2 sklepy z kosiarkami +
supermarket.Trawnik mam nieduży - ok. 70 metrów kwadratowych.Ze względu
na tak małą powierzchnię doszedłem do wniosku,że raczej nie opłaca mi
się kupować super kosiarki,że wystarczy mi tańsza.I tu mam problem.Otóż
w supermarkecie od czasu do czasu pojawiają się kosiarki Kabit,których
cena jest atrakcyjna.Za to w jedynym sklepie ogrodniczym w Słupsku
powiedziano m i,że te kosiarki są bardzo złej jakości,że lepiej dołożyć
ok. 140 zł. i kupić Alko.Przyznam szczerze,że nie uśmiecha mi się tyle
dokładać (Kabit - 200 zł., Alko - 300-340 zł.) bo po względnym
urządzeniu ogrodu zostało niewiele pieniędzy.
Więc pytanie: czy ten Kabit to naprawdę taki szajs,czy po prostu
sprzedawca przesadził licząc na to,że kupię droższą?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

2. Data: 2004-07-26 20:48:44

Temat: Re: Kosiarka elektryczna Kabit...
Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <s...@B...pl> napisał w wiadomości
> Więc pytanie: czy ten Kabit to naprawdę taki szajs,czy po prostu
> sprzedawca przesadził licząc na to,że kupię droższą?
Nie przesadził, niestety...
Pozdrowienia
Jan

3. Data: 2004-07-27 19:02:48

Od: "Mirzu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zależy też od mocy ilu vatowa.

4. Data: 2004-07-27 19:59:00

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprzedawca przesadził licząc na to,że kupię droższą?
> Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

Przy tak niewielkim trawniczku zdecydowanie bardziej opłaca się Tobie
wypożyczać corocznie kosiareczke na 20 minut nawet kilka razy do roku niż
specjalnie kupować maszynę zajmującą miejsce i eksploatowaną w 1 %. Dobry
sąsiad posiadający kosiarkę skosi Tobie Twój trawnniczek za symptyczne
piffffko.

Pozdrawiam
skryba

5. Data: 2004-07-27 20:06:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ce6c38$mt$1@news.onet.pl skryba ogrodowy
<z...@o...pl> napisał(a):

> Dobry sąsiad posiadający kosiarkę skosi Tobie
> Twój trawnniczek za symptyczne piffffko.

Hejka. A jak piwko, to i atmosferka zrobi się taka bardziej miła i
symptyczna, nie? ;-)
Pozdrawiam dobrosąsiedzko Ja...cki

6. Data: 2004-07-27 20:12:13

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:ce6c38$mt$1@news.onet.pl skryba ogrodowy

> Hejka. A jak piwko, to i atmosferka zrobi się taka bardziej miła i
> symptyczna, nie? ;-)
> Pozdrawiam dobrosąsiedzko Ja...cki

Otóż to, otóż to. A czyż nie o to chodzi przy działkowaniu? Gdyby o to nie
chodziło to czyż grupowicze chcieliby sie spotykać goniąc niekiedy setki
kilometrów na spotkanie grupowe??

Pozdrawiam integracyjnie
skryba

7. Data: 2004-07-27 20:23:09

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dariusz" <s...@B...pl> napisał w wiadomości
> Przy tak niewielkim trawniczku ...
===============
Zawsze przyjemniej mieć swoją:)
Dla takiej powierzchni najlepsze byłoby Flymo - poduszkowiec bez kółek.
Można powiesić na ścianie...
Pozdrowienia
Jan

8. Data: 2004-07-28 06:08:16

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:
> [...]
> specjalnie kupować maszynę zajmującą miejsce i eksploatowaną w 1 %. Dobry
> sąsiad posiadający kosiarkę skosi Tobie Twój trawnniczek za symptyczne

kilka razy w roku? ciekawe trawniki macie, chyba betonowe...
Marx

9. Data: 2004-07-28 06:27:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piffffko.

>kilka razy w roku?ciekawe trawniki macie, chyba betonowe...
:)
ja swoj trawnik kosze raz do roku
a niektore Trawniki nawet wogole
i ide o kazdy zaklad
ze sa one ciekawsze niz ten Twoj
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

10. Data: 2004-07-28 06:39:35

Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> :)
> ja swoj trawnik kosze raz do roku
> a niektore Trawniki nawet wogole
> i ide o kazdy zaklad
> ze sa one ciekawsze niz ten Twoj

ty nie masz trawnika tylko chwastnik, albo po prostu łąkę :)
M.

Parę zdjęć ze spotkania
Sliwy
lipiec