Susanna soloalbum November 2002 mam

1. Data: 2003-03-18 16:53:25

Temat: Susanna soloalbum November 2002 mam
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC
- bozonarodzeniowe
- kuchenne
-slodkosci
-koty
-psy
-kwiatki
-kwiatki( w kolo) na przykrywki pudelek
-owoce
-wies (fajne krowki)
-miasto(swiatla, wiezowce, tramwaj, auta)
-chinskie, bonsai, znaki chinskie
-morskie
-lesne (jelenie, wiewiorki, szyszki, slimak itp)
-ubrania, buty, bizuteria
-dla malenstwa(smoczki, kokardki)
-do szkoly(wszystko)
-indianie(fajne jak ktos sie interesuje albo dla chlopca)
-jednokolorowe(pawie, domki , konik morski i wogolle misz-masz)
-alfabety
-chomik, rybki, zolw

UFFFFFFFFFFFFFFf

Bardzo prosze moge sie podzielic
ale prosze na priva

BARDZO prosze na priva nie na grupe.

Pozdrawiam. Beazuku
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-18 20:01:21

Temat: Re: Susanna soloalbum November 2002 mam
Od: "EDA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> -indianie(fajne jak ktos sie interesuje albo dla chlopca)
> -jednokolorowe(pawie, domki , konik morski i wogolle misz-masz)

Ja poproszę chińszczyznę.
Z góry dziękuję
EDA

1. Data: 2003-03-18 20:25:04

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -indianie(fajne jak ktos sie interesuje albo dla chlopca)
> -jednokolorowe(pawie, domki , konik morski i wogolle misz-masz)

no to ja poproszę: kuchenne, słodkości i dla maleństwa,
bardzo dziękuję
ulka

1. Data: 2003-03-18 20:59:14

Od: "EDA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Beatko za wzorki.
Jak znajdziesz chwilkę, napisz mi proszę co to za gazetka, bo o niej nie
słyszałam i gdzie to mozna nabyć.
EDA

1. Data: 2003-03-18 21:23:44

Temat: Re: Susanna soloalbum November 2002 mam(wyszlo dlugie)
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w tytule.
Gazetka nazywa sie Susanna tyle ze nie to wydanie comiesieczne, ale album
tematyczny wzorkow.
Ja nie wiem, to wychodzi chyba raz na rok.

Ja kupuje zawsze w empiku, bo w innych sklepach nigdzie nie wiedzialam.

Niestety cena jest jak dla mnie zabojcza
comiesieczna Susanna kosztuje 26 zl, a ta albumowa Soloalbum 19zł.
jest jeszcze takie albumowe dla dzieci...ale nie pamietam nazwy dokladnie.

No to tyle.
Swietna gazetka, ma kolorowe schematy i naprawde ladne wzorki chociaz teraz
weszlo tam wiecej swetrow i kuchni a jeszcze do niedawna byla cala
krzyzykowata.
Jest wloska(zdaje sie, jak sie myle to niech mnie ktos wyprostuje) wiec
tylko schematy krzyzykowe sa dla mnie czytelne.

No tyle co ja wiem.
Kupuje regularnie co miesiac, bo pracuje w mniejszej miejscowosci , a
mieszkam w wiekszej i kupuje dla innych pan wiec co lepsze skanuje lub gdy
bardzo jest ladny egzemlarz to kupuje dla siebie.

To tak przy okazji sie pochwale, ze u mnie w pracy (szkola) moglibysmy
zalozyc grupe robotek recznych. Jest nas tam kilka ktore krzyzykuja. No i te
panie tez jeszcze szyja, richelie i pewnie cos jeszcze potrafia. Ale
przynajmniej jest komu sie pochwalic. Zreszta one mnie nauczyly sporo, a
zarazilam sie przez to ze im te gazetki kupowalam, napatrzylam sie i
stwierdzilam ze ja tez tak moge.

O... a mialo byc o gazetkach.

Pozdrawaim. Beazuku

1. Data: 2003-03-18 21:37:35

Temat: Do nitki777
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula maile wrocily od Ciebie.
Oproznij skrzynke i daj znac na b...@p...onet.pl
Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-03-19 07:54:30

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ja jeszcze moge poprosic? Bozonarodzeniowe, chinskie wszystko co tam
jest i jednokolorowe. Z gory wielkie dzieki:)
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-03-19 08:17:59

Od: y...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

A poroszę o jednokolorowe i kuchenne.
Z góry dziękuję
Ylona

1. Data: 2003-03-19 11:39:56

Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Jak jeszcze wszystkiego nie rozebrali i coś zostalo (przede wszystkim
cierpliwości), to prosilabym o chińszczyzne i na jedna nitka

z gory dziekuje Grazia

1. Data: 2003-03-19 16:18:40

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze moge sie podzielic
> ale prosze na priva
>

> BARDZO prosze na priva nie na grupe.

Ja tak tylko sobie piszę, wzorków nie chcę (na razie).
Prosiłaś na priva. Jakoś bardzo publiczne to Twoje priv:), zrobiło sie
grupowe.

Pozdr.
Ela

Do Białostoczanek
http://www.7ya.ru
free-może juz takie macie, ale...to konie
free-kolejne
wzorki, makatki toaletowo-lazienkowe