Do tych pań, co sprzeczały się, że mają mózgi jak mężczyźni...

1. Data: 2004-05-27 12:06:52

Temat: Do tych pań, co sprzeczały się, że mają mózgi jak mężczyźni...
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://technopolis.onet.pl/69,1164630,artykul.html

"Męskie i żeńskie mózgi różnią się od siebie nie tylko budową struktury,
zwanej podwzgórzem, która kieruje hormonalną 'orkiestrą' procesów
rozmnażania, ale i częściami odpowiedzialnymi za myślenie, emocje i
pamięć. Jednak pod wieloma względami średnie różnice między mózgami
Adamów i Ew są mniejsze niż między mózgami poszczególnych
przedstawicieli tej samej płci. Proporcjonalnie do mniejszego ciała -
mózgi kobiet są średnio o 8-9 proc. mniejsze od męskich, lecz od nich
precyzyjniejsze i wydajniejsze. Mózgi mężczyzn zawierają więcej płynu
mózgowo-rdzeniowego i białej materii, złożonej z tłuszczowej otoczki
wokół włókien nerwowych oraz komórek pomocniczych, a mózgi kobiece mają
procentowo więcej szarej materii (komórek nerwowych i ich połączeń)."

2. Data: 2004-05-27 12:52:26

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 May 2004 12:06:52 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał(a):

> http://technopolis.onet.pl/69,1164630,artykul.html

Warto dodać (a propos mężczyzn) - co dwie głowy to nie jedna - i związany z
tym dylemat (opóźniający proces decyzyjny), której użyć.

puchaty

3. Data: 2004-05-28 08:24:22

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty"
> Warto dodać (a propos mężczyzn) - co dwie głowy to nie jedna - i związany
> tym dylemat (opóźniający proces decyzyjny), której użyć.

A która u Ciebie wygrywa w 'procesie decyzyjnym'? ;-))
Iwonka

4. Data: 2004-05-28 08:27:10

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
> "Męskie i żeńskie mózgi różnią się od siebie [...]

Polecam książkę 'Płeć mózgu' A Moir, D. Jessel. Tam są szczegóły na ten
temat. :-)
Iwonka

5. Data: 2004-05-28 08:46:58

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 May 2004 10:27:10 +0200 I had a dream that Marchewka
<M...@W...pl> wrote:
> Polecam książkę 'Płeć mózgu' A Moir, D. Jessel. Tam są szczegóły na ten
> temat. :-)

No właśnie ja też ja polecałem niedawno w w wątku o umiejętnościach
prowadzenia przez kobiety ;)

6. Data: 2004-05-28 09:39:51

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 May 2004 10:24:22 +0200, Marchewka napisał(a):

> Użytkownik "puchaty"
>
> A która u Ciebie wygrywa w 'procesie decyzyjnym'? ;-))

To zależy od poziomu napięcia, jaki wywołuje u mnie sytucja wymagająca
decyzji.

puchaty

7. Data: 2004-05-28 10:38:45

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
> No właśnie ja też ja polecałem niedawno w w wątku o umiejętnościach
> prowadzenia przez kobiety ;)

Oj, chyba jakiś ciekawywątek mnie ominął... ;-) Tu, na 'rodzinie', kiedy to
było? Tytuł jakiś, plizzz.
Iwonka

8. Data: 2004-05-28 10:56:50

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 May 2004 12:38:45 +0200 I had a dream that Marchewka
<M...@W...pl> wrote:
> Oj, chyba jakiś ciekawywątek mnie ominął... ;-) Tu, na 'rodzinie', kiedy to
> było? Tytuł jakiś, plizzz.

Wątek "czy wam mężowie dają", cokolwiek by to miało oznaczać :)

9. Data: 2004-05-28 11:47:29

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
> Wątek "czy wam mężowie dają", cokolwiek by to miało oznaczać :)

No, zachęcające... ;-)
Dzięki! :-)
Iwonka

10. Data: 2004-05-28 11:50:50

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
> Wątek "czy wam mężowie dają", cokolwiek by to miało oznaczać :)

Chryste, jaki flejm! Nie będę czytać. :-( Zwłaszcza, że to szowinistyczne
jest dzieło... ;-)
Możesz podać konkluzje, jakie się pojawiły?
Iwonka

poszukuje ogniska przedszkolnego
Co ma zrobić bity facet?
Co dla Was oznacza Dom?