poszukuje ogniska przedszkolnego

1. Data: 2004-05-26 11:36:49

Temat: poszukuje ogniska przedszkolnego
Od: "agnesia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Czy ktos wie może o jakims miejscu w Warszawie gdzie mozna zostawić na cały
dzień dziecko.? Chodzi mi o jakies ognisko przedszkolne .... lub cos w tym
stylu. Od soboty rozchorowała sie nam babcia, która zajmuje się naszym
dzieckiem w czasie kiedy my jestesmy w pracy Ja nie moge wziąc urlopu,....
dwa dni został z nim maż .. Na jutro musze cos wymyśleć, zanim znajdę
opiekunkę i wybrne jakoś z tej sytuacji.

Pozdrawiam serdecznie .. i licze na wasza pomoc

2. Data: 2004-05-26 12:01:13

Temat: Re: poszukuje ogniska przedszkolnego
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnesia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>

> Czy ktos wie może o jakims miejscu w Warszawie gdzie mozna zostawić na
cały
> dzień dziecko.?

Zapytaj na pl.soc.dzieci.
Tu najwyżej możemy pomóc Ci się rozwieść z mężem ;)

pozdrawiam, misiczka

--
"Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre,
ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie"

3. Data: 2004-05-27 19:49:08

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnesia" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
>

> Na jutro musze cos wymyśleć, zanim znajdę
> opiekunkę i wybrne jakoś z tej sytuacji.

Może skorzystaj z biura opiekunek - przyjdzie jakąś na jeden dzień za
opłatą.
Adresy i telefony znajdziesz w książce telefonicznej, może jakiś kontakt
przez Internet -> google

Co ma zrobić bity facet?
Co dla Was oznacza Dom?
(SPAM) Nowe serwisy internetowe