Do tych w temacie

1. Data: 2000-03-14 20:07:24

Temat: Do tych w temacie
Od: Mateusz Zywicki <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej bracia i siostry w wiedzy....

Czy pamieta ktos, co oznacza wyrazenie "red tape" przy analizie pomiarow
metodologicznych w badaniach psychologicznych?
Nie moge tego rozgryzc, a w Brzezinskim tego nie ma...
Z gory tx

Mateusz Zywicki

1. Data: 2000-03-15 08:18:35

Temat: Re: Do tych w temacie
Od: "kulka" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak tam w branzy psychologicznej, ale po angielsku (amerykansku)
red tape to po prostu nadmiar papierow, czyli biurokracja, niepotrzebny
przerost procedur etc.

pomoglo?

1. Data: 2000-03-15 11:50:56

Od: Mateusz Zywicki <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kulka wrote:

> nie wiem jak tam w branzy psychologicznej, ale po angielsku (amerykansku)
> red tape to po prostu nadmiar papierow, czyli biurokracja, niepotrzebny
> przerost procedur etc.
>
> pomoglo?

I owszem- tx
:)
M.

Szkolne wypracowanie
Re: Zrozumiec mezczyzn!
Zrozumiec mezczyzn!
fetyszyzm - powtorzenie
Re: 'Nauka a religia'='prawda a piękno' [Re: Sztuczna Inteligencja]