Do zabawy

11. Data: 2001-10-24 09:31:35

Temat: Re: Do zabawy
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Nie mam go bo to chwast:-))

?????? Chwast??? Z takš dezaprobatš? To juz przerabialiśmy i zdaje się,
że chwast to jest to co nie jest nam akurat potrzebne... :-)
A może być całkiem, całkiem w innym miejscu, w innych okolicznościach,
przy innych upodobaniach...
Nie lepiej napisać, że nie podoba mi się, albo nie mam na niego miejsca,
albo źle komponuje się z innymi ?
Np. odmiany Beta winorośli w życiu nie okresliłbym dezawuujacym
okresleniem chwast choc jej nie trzymam z powodów prozaicznych - ma
kiepskie owoce.
Trzymam jednak Isabellę o podobnie kiepskich owocach, ale z przyczyn
sentymentalno-historycznych - ta odmiana była pierwsza.... Nazywać jš
jednak chwastem byłaby to lekka przesada... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2001-10-24 11:07:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...

>Jestem zainteresowany o ile jest tam choć cień danych o winoro?lach! :-)

Mam nieodparte wrażenie, że o winoroślach należałoby stworzyć zupełnie
osobną bazę. I dodać oczywiście dział "produkty końcowe", wraz z zaleceniami
co do rocznika itp. :)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2001-10-24 11:47:31

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości
..........> A czy w tej bazie uwzgledniles moje Parisy.

Jeżeli z dużej litery to chyba nie w liczbie mnogiej.
Pisząc z dużej litery sugerujesz, że to nazwa rodzajowa, botaniczna. Takiej,
nie pisze się w liczbie mnogiej.
Chyba, że jest to spolszczenie zapożyczenia z nazewnictwa anglojęzycznego i
odnosi się do
zwykłego Argyranthemum frutescens czyli złocienia krzewiastego.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2001-10-24 11:57:31

Od: "Marek Darowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości:
<9r67mi$k7a$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Mam nieodparte wrażenie, że o winoroślach należałoby stworzyć zupełnie
>osobną bazę. I dodać oczywiście dział "produkty końcowe", wraz z
> [...]

Okreslenia 'baza danych' uzylem dla odroznienia od 'encyklopedia' czy
'leksykon'. W 'encyklopedii' dane sa, do 'bazy' mozna je dodatkowo wrzucac,
tym samym ja wzbogacajac.
Z wielu poprzednich watkow na liscie mozna wnosic ze dzial 'produkty
koncowe' gdyby byl rozwijany przez Janusza, cieszylby sie wyjatkowym
zainteresowaniem:-). Rowniez moim:-)).

M.D.

15. Data: 2001-10-24 14:28:44

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Marek Darowski napisał(a):

> [...]
> Z wielu poprzednich watkow na liscie mozna wnosic ze dzial 'produkty
> koncowe' gdyby byl rozwijany przez Janusza, cieszylby sie wyjatkowym

Zawsze do usług :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2001-10-24 14:28:53

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Mam nieodparte wrażenie, że o winoroślach należałoby stworzyć zupełnie
> osobnš bazę. I dodać oczywiście dział "produkty końcowe", wraz z zaleceniami
> co do rocznika itp. :)

To nieodparcie dobrze służy Twojemu wrażeniu :-))))))
A tak w ogóle to "święte słowa dobrodziejko, święte słowa...." jak mawiał mój
dziadek :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

OGRODY