Dobra lodowka

1. Data: 2004-01-07 08:05:33

Temat: Dobra lodowka
Od: jacek <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do wydania na zakup lodowki dla zony ok. 1500 zl I nie chcial bym ich
zle zainwestowac. Czy mozecie poradzic jakis dobra marke i model.

Z gory dzieki za odpowiedzi

Jacek

1. Data: 2004-01-07 08:24:34

Temat: Re: Dobra lodowka
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "jacek" <e...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Mam do wydania na zakup lodowki dla zony ok. 1500 zl I nie chcial bym ich
> zle zainwestowac. Czy mozecie poradzic jakis dobra marke i model

za malo informacji.
jaki kolor, jak wysoka, szeroka, czy zamrazarka u gory czy u dolu itd :)

m.

1. Data: 2004-01-07 08:44:06

Od: jacek <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07/01/2004 09:24, in article btgfnv$rob$...@i...gazeta.pl, "magia/maggie"
<m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> Uzytkownik "jacek" <e...@g...pl> napisal w wiadomosci
>
> za malo informacji.
> jaki kolor, jak wysoka, szeroka, czy zamrazarka u gory czy u dolu itd :)
>
> m.

1. Biala,
2. Dla normalnej rodziny 2+1,
3. Szer. Standard,
4. Na dole z 3 szufladami

Jacek

1. Data: 2004-01-07 12:47:40

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Szer. Standard,

standard to 60cm, 55cm i 50 cm

MarcinP

1. Data: 2004-01-07 14:17:27

Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <e...@g...pl> a écrit dans le message news:
BC217C5D.9BE1%e...@g...pl...
> Mam do wydania na zakup lodowki dla zony ok. 1500 zl I nie chcial bym ich
> zle zainwestowac.

lodowka dla zony? na prezent? ;-))) Rozumiem ze Ty swoje przysmaki trzymasz
na balkonie :-P
Jak mnie sie podobaja te teksty w stylu "kupilem zonie odkurzacz(pralke,
zmywarke,itp)" ...

pzdr
fela

1. Data: 2004-01-07 14:50:03

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "f." <...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "jacek" <e...@g...pl> a écrit dans le message news:
> BC217C5D.9BE1%e...@g...pl...
>
> lodowka dla zony? na prezent? ;-))) Rozumiem ze Ty swoje
> przysmaki trzymasz na balkonie :-P[...]

Źle rozumiesz. Lodówka dla żony: minimalne wymiary 140x55cm, otwierana
wyłącznie od zewnątrz, dźwiękoszczelna. Chociaż osobiście uważam, że
zamrażarka byłaby lepsza - dłużej by się trzymała...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-08 07:20:50

Od: jacek <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 07/01/2004 15:50, in article bth66q$div$...@n...news.tpi.pl, "Hanka
Skwarczyńska" <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl>

> [...]
> wyłącznie od zewnątrz, dźwiękoszczelna. Chociaż osobiście uważam, że
> zamrażarka byłaby lepsza - dłużej by się trzymała...

No fajnie posmialismy sie troszke ale teraz moze jakies konkrety. Bo przy
tej ilosci firm na rynku wybor nie jest latwy. Sprzedawcy zachwalaja
niezadko buble bo maja z tego prowizje. Czy moze ktos mi pomoc?
Co do zony to nie mieszkamy razem dlatego lodowka ma byc dla niej a nie dla
nas. Szerokosc standard bo nie wiem jaka. Ma byc poprostu wolnostojaca, ale
czy szerokosc ma znaczenia dla sprawy ktora firma ma dobry produkt, a ktora
nie? Czy mozna powiedziec ze lodowka firmy X model Y o szerokosci 55 jest
SUPER, a o szerokosci 60 to bubel?

Pozdrawiam I licze na konkretne odpowiedzi
Jacek

1. Data: 2004-01-12 10:58:51

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie? Czy mozna powiedziec ze lodowka firmy X model Y o szerokosci 55 jest

Polecam Electroluxa. 3 miesiące temu sam dokonywałem wyboru. Po niekrótkiej
ocenie tego, co na rynku i co o tym sądzą użytkownicy, wybrałem ten model:
http://www.electrolux.pl/node331.asp?prodid=12127

Płaciłem w Gdańsku 1420 zł (w tym transport+wniesienie+przemontowanie na drugą
stronę drzwi)
Funkcjonalna, estetyczna, cicha i oszczędna - czego więcej chcieć?

Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2004-01-14 20:59:30

Od: "Mechanik" <m...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam do wydania na zakup lodowki dla zony ok. 1500 zl I nie chcial bym ich
> zle zainwestowac. Czy mozecie poradzic jakis dobra marke i model.
>
> Z gory dzieki za odpowiedzi
>
> Jacek

Ja mialem w swoim zyciu same dobre lodowki. :-)
Pierwsza to byla Silesia, teraz ma chyba ze 30 lat i dalej dziala u wujka
:-)
Teraz mam stara radziecka Donbas, ma 23 lata i nie chce sie zepsuc.:-)

a tak powaznie to kolega ktory pracuje w sklepie AGD jakis juz czas polecal
mojej kolezance Elektroluxa, a jakie ma zalety? Po pirewrsze mowil, ze ma
stala temperature w zamrazalniku niezaleznie od temperatury ustawionej w
lodowce. Po drugie szklane polki, ktore mozna dowolnie sobie ukladac w dosc
szerokim zakresie. Po trzecie cicha i bezawaryjna (uszkodzenia moga zdarzyc
sie w kazdym sprzecie, to tylko statystyka :-) ).

Czym lepiej ogrzac lazienke ?
Ogrzewanie po raz kolejny (mam nadzieję że ostatni)
Ławostół?
paluchy na lodówce
Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?