Czym lepiej ogrzac lazienke ?

1. Data: 2004-01-07 07:43:09

Temat: Czym lepiej ogrzac lazienke ?
Od: "Arenty" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Z powodu ze mi rurki od ogrzewania zamarzly musze jakos nagrzewac lazienke zeby
sie umyc.
Czym lepiej ?

Piecykiem olejowym czy moze 'Farrelka" ?
Co tansze w eksploatacji i bardziej efektywniejsze ?

Arek

1. Data: 2004-01-07 11:02:48

Temat: Re: Czym lepiej ogrzac lazienke ?
Od: "Mustafa" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piecykiem olejowym czy moze 'Farrelka" ?
> Co tansze w eksploatacji i bardziej efektywniejsze ?

przerabiałem jedno i drugie zanim mi gaz podłączyli ;)
zdecydowanie piecyk olejowy
farelka dmuchała dmuchała i dmuchała a efekty raczej były mizerne
podłączyłem piecyk i było OK
dodam że oba urządzenia tej samej mocy - 1,8kW
no i piecyk jeśli ma termostat to się wyłaczy jak nie trzeba a farelka
bedzie dmuchać aż Ty interweniujesz ;)

tylko potem odczyty licznika prądu sprawdzaj na siedząco ;)

1. Data: 2004-01-07 12:23:07

Od: "arenty" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie dmuchać aż Ty interweniujesz ;)
>
> tylko potem odczyty licznika prądu sprawdzaj na siedząco ;)

A ile kosztuje 1 kW ?

A.

1. Data: 2004-01-07 14:31:58

Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arenty" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:636d.0000042c.3ffbfa2a@newsgate.onet.pl...

> A ile kosztuje 1 kW ?

Zalezy od tego ile czasu urzadzenie masz wlaczone ;)

Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
ICQ:54914949 | GG:17979

1. Data: 2004-01-08 08:09:02

Od: "Mustafa" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile kosztuje 1 kW ?

o ile dobrze pamiętam to coś koło 35gr
czyli takie urządzenie za godzinę zje mniej więcej 70gr
zakładajac że będzie chodzic 12h na dobę to daje mniej więcej 250zł na
miesiąc

1. Data: 2004-01-08 09:12:16

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> o ile dobrze pamiętam to coś koło 35gr
> czyli takie urządzenie za godzinę zje mniej więcej 70gr
> zakładajac że będzie chodzic 12h na dobę to daje mniej więcej 250zł na
> miesiąc

No tak. Troche sporo.
A w takim razie co oprocz gazu jest najtansze ?
Sa jakies bardziej oszczedne urzadzenia grzewcze ?

Arek

1. Data: 2004-01-08 13:51:28

Od: "Mustafa" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak. Troche sporo.
> A w takim razie co oprocz gazu jest najtansze ?
> Sa jakies bardziej oszczedne urzadzenia grzewcze ?

wszystko inne oprócz pradu musisz spalić
ale za to każdy inny sposób na ogrzanie (gaz, gaz z butli, olej) bedzie
conajmniej 2 razy tańszy od pradu
jeśli tylko jedno pomieszczenie chcesz ogrzać poszukaj piecyków (nie wiem
jak się nazywaja) do których wkłada się butle gazową 11 kg - na pewno będzie
to tańsze niż prąd

Ogrzewanie po raz kolejny (mam nadzieję że ostatni)
Ławostół?
paluchy na lodówce
Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?
Dulux - wzornik, tester a "prawdziwa" farba