Dobre mięso w W-wie?

1. Data: 2003-06-08 12:23:24

Temat: Dobre mięso w W-wie?
Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie można kupić dobre gatunkowo mięso, z przyzwoicie
hodowanych zwierząt, nie taką faszerowaną chemią i medycyną
hipermarketową papkę mięsopodobną??

:-) Monika

1. Data: 2003-06-09 04:54:12

Temat: Re: Dobre mięso w W-wie?
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

MoniKa napisal(a):

>Gdzie w Warszawie można kupić dobre gatunkowo mięso, z przyzwoicie
>hodowanych zwierząt, nie taką faszerowaną chemią i medycyną
>hipermarketową papkę mięsopodobną??

O, dobre pytanie. Ostatnio poczytalem o miesie sprzedawanym pod wlasna
marka przez sm, a teraz wlasnie w pobliskim Krrffffrr zaczeli
sprzedawac chyba cale mieso pod wlasna marka.... Z drugiej strony na
bazarku nie chce kupowac, bo jakos warunki mnie odstreczaja.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-06-09 06:30:32

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czasem moje dziecko kupuje w dosyc nowym sklepie w Morach. Jest tam n.p.
dziczyzna. Ponoć dość drogo, ale czasem od święta... Jakość wyśmienita. Pasztet
z dzika- polecam
Pozdrówka
Michał

1. Data: 2003-06-09 06:40:46

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: <t...@p...onet.pl>

> [...]
> n.p.
> dziczyzna. Ponoć dość drogo, ale czasem od święta... Jakość

Michal, a gdzie Ty widziales dziczyzne tuczona gotowymi paszami i w dodatku 'bez
wybiegu'???
To, co kupuje Twoje dziecko, z samej natury musi byc dobre :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-06-09 08:38:09

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9 Jun 2003 08:40:46 +0200, b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka)
napisał(a):

>Michal, a gdzie Ty widziales dziczyzne tuczona gotowymi paszami i w dodatku 'bez
wybiegu'???
>To, co kupuje Twoje dziecko, z samej natury musi byc dobre :-)
>Barbara

ja widzialam taka dziczyzne tuczona gotowymi paszami i bez wybiegu.
W kolach lowieckich sa hodowle zwierzat .Obok mojej dzialki jest
hodowla dzikow i bazantow, w lesniczowce po drodze hoduje sie
daniele.
Te zwierzaki przed sezonem lowieckim sa wpuszczane do lasow. Pewnie
wiekszosc z nich przezyje pierwszy sezon lowieckii wtedy rzeczywiscie
bedzie to dziczyzna. Ale te z pierwszego roku po hodowli odstrzelic (
i zapewne te trafiaja do supermarketow) nie jest trudno... a smak
miesa mysliwym moze nie odpowiada albo co? Nie wiem- nie jestem
mysliwym.
Ogladalam tylko dziki w zagrodzie i wiem, ze beda wypuszczone do lasu
przed sezonem lowieckim, widzialam tez daniele. Karmione paszami
gotowymi.
Pozdrawiam
K.Maciaszek
--