Dobry ginekolog- ropień gruczołu Bartholina?

1. Data: 2006-01-13 09:34:20

Temat: Dobry ginekolog- ropień gruczołu Bartholina?
Od: "pawelf" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;

czy mógłby mi ktoś polecić dobrego specjalistę ginekologa we Wrocławiu,
który wyleczyłby ropień gruczołu Bartholina.
Byłam już u kilku prywatnych lekarzy i nic marnie. Nawet badania zawartosci
płynu w torbileli nie zlecili. A on nadal powraca?!!!!

ANIA

2. Data: 2006-01-13 09:42:45

Temat: Re: Dobry ginekolog- ropień gruczołu Bartholina?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

A boli Cię to? Jeśli tak, to jestem zaskoczona, że nikt tego nie rozciął, to
chyba nieskomplikowany zabieg......no a potem można ew. dać antybiotyk.
Czasami niestety problem powraca.

Pozdr. Ewa - też z powiększonym gruczołem Bartholina - na szczęście bez
ropnia.

3. Data: 2006-01-13 14:51:28

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelf" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
Nawet badania zawartosci
> płynu w torbileli nie zlecili.

Jeszcze jedno. Takiego badania się nie wykonuje, bo po co?

Pozdr. Ewa

Dlugi bol brzucha - prosze o rade.
kolor krwi widoczny przez skórę?
klopotliwe problemy z pamieci