Dokupienie białych kloszy

1. Data: 2009-10-28 07:54:26

Temat: Dokupienie białych kloszy
Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
potrzebuję dokupić klosze do żyrandola, producent Massive.
Żyrandol ma klosze identyczne jak poniżej:
http://kwazar-lighting.pl/oswietlenie-lampy-wiszace-
403773110-lampa-wiszaca-o_l_83_718.html

Czy nie wiecie w jaki sposób można coś takiego nabyć (w Warszawie lub
Sieci)?
Dodam ze chcę zmienić klosze z kolorowych na białe, więc potrzebuje 8 sztuk
:-)

2. Data: 2009-10-28 09:36:42

Temat: Re: Dokupienie białych kloszy
Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abecadło" <a...@h...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> potrzebuję dokupić klosze do żyrandola, producent Massive.

Ja kupowałam klosze do innego żyrandola innego producenta, ale zrobiłam to w
taki skomplikowany i nietypowy sposób, ze znalazłąm stronę internetową
producenta, zadzwoniłam, złożyłam zamówienie i miła pani na drugi dzień
przysłała mi kurierem dobrze zapakowane klosze w cenie ok. 10 zł za szt. +
chyba 24 zł wysyłka. (nasze klosze były wieksze i ze szkła typu a la Murano)

Dowiadywałam sie też w markecie, gdzie kupowałam lampy, ale tam procedura
była bardziej skomplikowana i myślę, że drozsza.

Pozdr.,

M.

zmywarka do zabudowy electrolux
przesunięcie gazomierza
lustro kryształowe czy zwykłe
badanie reklamy TV
C.O. - duża kwota do zapłaty - prosze spojrzcie, moze cos doradzicie...