Domy nowe cena od 650 zl/m2 - realizacja do 8 tygodni

1. Data: 2001-05-10 07:50:53

Temat: Domy nowe cena od 650 zl/m2 - realizacja do 8 tygodni
Od: "Serpens" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz http://www.unibud.com.pl

1. Data: 2001-05-11 14:23:24

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cena jest wrecz niewiarygodna - jednak na stronie trudno znalezc (mi sie nie
udalo) dokladniejsze informacje (technologia, cennik, standard wykonczenia)

1. Data: 2001-05-11 14:57:17

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

mk jest zdziwiony:
> cena jest wrecz niewiarygodna

A tam zaraz niewiarygodna.Przeciez napisali, ze od 650 PLN :-)
Pewnie bez dachu, okien, drzwi. Same fundamenty i sciany, nie koniecznie
ocieplone czy otynkowane.
Ostatnio ogladalem oferte domow drewnianych. Ceny super ale wlasnie bez
dachu, okien, montarzu i konserwacji drewna.

Moze ktos z grupowiczow jest na etapie budowania domu lub wlasnie skonczyl.
Ciekawy jestem jaki jest koszt budowy domu powiedzmy 120 m2 ale nie zlecajac
tego firmie tylko z 'panem czesiem i jego kolegami'
Oczywisie zalezy to od wielu czynnikow/materialow ale tak srednio.

--

_/ Pozdrawiam, Chopek - XL 600V TransAlp - Katowice
_/ c...@m...org --- www.chopek.motocykle.org

1. Data: 2001-05-14 10:52:11

Od: "mk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I Twoja racja!
Dostałem mailem cennik cena 650 dotyczy domu w elementach do samodzielnego
montazu i w dodatku o pow. 200m2. Ceny standr "w stanie surowym" zaczynaja
sie od 1200zl za m2 i tez dot. to pow. duzych.

1. Data: 2001-05-14 13:52:32

Od: "Jarek Borowski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatnio ogladalem oferte domow drewnianych. Ceny super ale wlasnie bez
> dachu, okien, montarzu i konserwacji drewna.

witam szanownych grupowiczów
jestem pracownikiem firmy Unibud Podlaski :-)
i chcę poinformować, że za cenę 650 zł/mkw klient otrzymuje dom w stanie
surowym zamkniętym - z elewacją, pokryciem dachowym, z stolarką okienną i
drzwiami zewnętrznymi - o szczegółach można będzie się dowiedzieć na naszych
stronach (ale to za kilka dni :-)) - natomiast dla niecierpliwych pozostaje
tradycyjna możliwość telefonu lub listu - 085 730 00 33 lub ul. Brańska 132
17-100 Bielsk Podlaski
jest też biuro w Warszawie i sprzedawcy w różnych miastach Polski - ich
adresy są na www.unibud.com.pl

pozdrawiam bardzo serdecznie
Jarosław Borowski
specjalista ds marketingu

(zapytania majlowe proszę kierować do działu sprzedaży - i...@u...com.pl)

1. Data: 2001-05-14 13:53:03

Od: "Jarek Borowski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I Twoja racja!
> Dostałem mailem cennik cena 650 dotyczy domu w elementach do samodzielnego
> montazu i w dodatku o pow. 200m2.

zaraz zaraz pozwolę sobie coś zauważyć - dom jest zmontowany przez brygady
montażowe Unibudu - a jeśli ktoś twierdzi, że jest inaczej, to pewnie nie do
końca się doczytał - jest to dom do samodzielnego WYKOŃCZENIA, a nie
montowania
w Unibudzie nie dopuszczamy wogóle możliwości samodzielnego montażu, gdyż
domy są objęte certyfikatem jakości ISO 9001 i mogą być montowane tylko
przez wyspecjalizowane brygady

ot takie małe sprostowanie :))

Ceny standr "w stanie surowym" zaczynaja
> sie od 1200zl za m2 i tez dot. to pow. duzych.

przy czym proszę też się wczytać co to jest stan surowy :)
tam też jest pokrycie dachowe, elewacje, okna i drzwi

pozdrawiam
Jarek Borowski

1. Data: 2001-05-15 07:25:16

Od: "Marek Wincukiewicz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka firma dała certyfikat ISO 9001 na domy ?

To niemożliwe.
m...@f...onet.pl

Użytkownik Jarek Borowski <j...@b...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9doo3q$mbq$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-05-15 10:50:22

Od: "Jarek Borowski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

> Jaka firma dała certyfikat ISO 9001 na domy ?

SGS ICS Gesselschaft fur Zertifizierungem m.b.H z Hamburga (Niemcy) -
certyfikat obejmuje projektowanie, produkcję, budowę i sprzedaż domów o
konstrukcji drewnianej

oprócz tego produkcja jest nadzorowana przez Instytut Materiałów Budowlanych
w Dreźnie

ok. 2/3 produkcji idzie na rynek niemiecki więc dlatego posiłkujemy się
niemieckimi opiniami

> To niemożliwe.

dlaczego?

pozdrawiam
Jarek Borowski

1. Data: 2001-05-28 13:48:28

Od: "Krzysztof Lyzwa" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Borowski" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> witam

> SGS ICS Gesselschaft fur Zertifizierungem m.b.H z Hamburga (Niemcy) -
> certyfikat obejmuje projektowanie, produkcję, budowę i sprzedaż domów o
> konstrukcji drewnianej

Ale nie obejmuje domów jako takich.

[...]
> dlaczego?

Bo normy ISO z serii 9000 dotyczą ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA, a nie
jakości dostarczanego produktu.

Krzysztof Łyżwa

1. Data: 2001-05-29 08:37:03

Od: "Jarek Borowski" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie obejmuje domów jako takich.

ale obejmuje cały proces ich powstawania :-)
jest to jakiś niuans, ale zawsze
podobnie jak soki Tymbark, sprzęt hi-fi Technics i wiele innych produktów,
my przynajmniej piszemy wyraźnie - projektowanie, produkcja, budowa i
sprzedaż domów jest objęta certyfikatem
:-)

> Bo normy ISO z serii 9000 dotyczą ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA, a nie
> jakości dostarczanego produktu.

a ja nigdzie nie pisałem, że ISO gwarantuje jakość produktu, jest to tylko
jeden z wielu czynników jaki klienci powinni brać pod uwagę,
a organizacja procesu budowlanego
no to przecież pole do popisu, jak można spartaczyć robotę :-)

pzdr
Jarek Borowski

Gerda
dylemat dziewicy