mieszkanie w piwnicy - za i przeciw

1. Data: 2001-05-10 08:07:58

Temat: mieszkanie w piwnicy - za i przeciw
Od: "Godbar" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, mam lub nie mam problemu. Chce kupic dom, na 2 rodziny. Mam juz
jeden upatrzony z wykonczonym parterem i pietrem. Tylko, by
zamieszkaly w nim 2 rodziny, koniecznie jest wykonczenie
podpiwniczenia, tak by stworzyc w nim mieszkanie. I tu mam pytanie.
Podpiwniczenie jest tak mniej wiecej do polowy w ziemi (wg zapewnien
nie jest to teren podmokly). Okno w piwnicy wlasciwie zaczyna sie tuz
nad ziemia. Wysokosc pomieszczen po przerobce (zasloniecie rur itp)
bedzie 220cm. Czy sa jakies zastrzezenia do mieszkania na stale w
takich pomieszczeniach? Jakies zdrowotne?
godbar
g...@c...pl
---

1. Data: 2001-05-10 13:37:09

Temat: Re: mieszkanie w piwnicy - za i przeciw
Od: "Robert Lemieszewski" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przydało by się sprawdzić czy są żyły wodne.
Istnienie ich może nawet doprowadzić do śmierci.

1. Data: 2001-05-10 14:42:51

Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Godbar <g...@c...pl> pewnego razu w wiadomości do grup
dyskusyjnych, a było to za górami, za lasami
napisał:9ddigh$k7c$...@h...uw.edu.pl...
> <ciach>

A użytkownik >netoperek< odpowiedział co następuje:

Mój kuzyn kiedyś mieszkał w takim pokoju który był usytuowany właśnie w
piwnicy, a właściwie w suterenie domku jednorodzinnego. jedyny problem z
jakim się musiał uporać to odpowiednie docieplenie, bo sam pokój był dobrze
izolowany od ziemi. A co żył wodnych to chyba faktycznie warto się nad tym
zastanowić bo słyszę o tym nie pierwszy raz

www.pozytiva.hg.pl

1. Data: 2001-05-11 05:19:41

Od: "Godbar" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"netoperek" <n...@t...pl> wrote in message
> A co żył wodnych to chyba faktycznie warto się nad tym
> zastanowić bo słyszę o tym nie pierwszy raz

Też słyszałam o żyłach wodnych, i będę to sprawdzać. Ale chyba to ma
znaczenie dla całego domu? Z odpowiedzi wnioskuję, że zastrzeżeń co do
umieszczenia mieszkania do połowy w ziemi nie ma :)
godbar
g...@c...pl
---

1. Data: 2001-05-11 20:30:50

Temat: Odp: mieszkanie w piwnicy - za i przeciw
Od: "Panoramiczny" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też słyszałam o żyłach wodnych, i będę to sprawdzać. Ale chyba to ma
> znaczenie dla całego domu? Z odpowiedzi wnioskuję, że zastrzeżeń co do
> umieszczenia mieszkania do połowy w ziemi nie ma :)
Jak zrobisz odpowidnią izolację przeciwwilgociową i termiczną to nie ma
przeciwskazań. I jak Ci wyskokoś 220 cm nie przeszkadza to też ok. Tylko
zrób wywiad z sąsiadami czy podczas mokrych wiosen po snieżnych zimach woda
do piwnic nie wchodziła
Jak wszysko będzie ok, to ok. czyli ważna jest temp. podłogi żebyś się
reumatyzmu nie nabawił
Pozdrawiam
Panoramiczny

1. Data: 2001-05-12 10:03:10

Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jako kobieta, patrze na to z innej strony: Chłodne (nie nagrzane
słońcem), niskie, pewnie ciemne pomieszczenie - depresja gotowa!

1. Data: 2001-05-14 05:19:12

Od: "Godbar" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lena" <l...@w...pl> wrote in message news:9dj1kt$qif$1@news.tpi.pl...
> Ja jako kobieta, patrze na to z innej strony: Chłodne (nie nagrzane
> słońcem), niskie, pewnie ciemne pomieszczenie - depresja gotowa!

Muszę przyznać, że właśnie tego się obawiam. Chociaż pomieszczenia nie
będą zbyt ciemne, bo okna mają być powiększone. Gorzej rzeczywiście ze
słońcem.

godbar
g...@c...pl
---

1. Data: 2001-05-14 05:19:22

Od: "Godbar" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panoramiczny" <o...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
zimach woda
> do piwnic nie wchodziła
> Jak wszysko będzie ok, to ok. czyli ważna jest temp. podłogi żebyś

Dzięki za podpowiedź pytania, wywiad oczywiście trzeba zrobić.

godbar
g...@c...pl
---

1. Data: 2001-05-14 07:44:40

Od: "Darek Kałdunek" <d...@p...bptnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> okna mają być powiększone. Gorzej rzeczywiście ze słońcem.
Moze jakas soczewka :))))))))))

Darek.

Domy nowe cena od 650 zl/m2 - realizacja do 8 tygodni
Gerda
dylemat dziewicy
WARSZAWE GARBUSA KUPIE (M20, 201, 202)
pytanie o www