Odp: mieszkanie w piwnicy - za i przeciw

From: "Panoramiczny" <o...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Odp: mieszkanie w piwnicy - za i przeciw
Date: Fri, 11 May 2001 22:30:50 +0200

> Też słyszałam o żyłach wodnych, i będę to sprawdzać. Ale chyba to ma
> znaczenie dla całego domu? Z odpowiedzi wnioskuję, że zastrzeżeń co do
> umieszczenia mieszkania do połowy w ziemi nie ma :)
Jak zrobisz odpowidnią izolację przeciwwilgociową i termiczną to nie ma
przeciwskazań. I jak Ci wyskokoś 220 cm nie przeszkadza to też ok. Tylko
zrób wywiad z sąsiadami czy podczas mokrych wiosen po snieżnych zimach woda
do piwnic nie wchodziła
Jak wszysko będzie ok, to ok. czyli ważna jest temp. podłogi żebyś się
reumatyzmu nie nabawił
Pozdrawiam
Panoramiczny