płyta grzewcza

1. Data: 2001-05-10 11:04:11

Temat: płyta grzewcza
Od: "mijka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z takowej korzysta? Jakie jest zuzycie pradu przy plycie
elektrycznej? A moze bardziej ekonomiczna jest jednak plyta na gaz? Mozecie
podzielic sie ze mna swoimi spostzrzeniami a propos?
Dzieki
Mijka
Ps. A moze jakies propozycje dot. marki?

1. Data: 2001-05-10 11:17:13

Temat: Re: płyta grzewcza
Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"mijka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Dzieki
> Mijka
> Ps. A moze jakies propozycje dot. marki?

Poszukaj w archiwum pl.rec.kuchnia. Jakiś miesiąc temu płyty ceramiczne były
tam wałkowane:)
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2001-05-10 11:18:47

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mijka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ddsju$t8b$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> Dzieki
> Mijka
> Ps. A moze jakies propozycje dot. marki?
------------
Ja używam gazowej płyty firmy Smeg.
Wybrałem ta bo ładny chrom i małe pokrętła.
Po za tym dokupiłem do niej grill na dwa palniki.
Oczywiście częściej z niej kożysta żona i jest zadowolona.
Piekarnik jest elektryczny Amiki podniesiony w słupku - trzeba dbać o
kręgosłup lub to co po nim zostało :-)
pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2001-05-11 21:19:59

Od: "Mau'Gosia" <m...@o...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mijka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z takowej korzysta? Jakie jest zuzycie pradu przy plycie
> elektrycznej?
Zuzycie prądu jest zwykle okereslone w specyfikacji danego modelu, zwykle
chyba około 1 Kw (tak jest przynajmniej w przypadku Amiki, ktorej uzywam).
Dotyczy to zuzycia mocy przy pelnym obciazeniu wszystkich czterech palnikow
(jeszcze jednak nie udalo mi sie z takiej mocy korzystac).
Powstaje tylko jeden maly problem, bo jezeli zainstaluje sie troche wiecej
uzadzen konieczna jest w starszych mieszkaniach wymiana instalacji
elektrycznej + najlepiej zainstalowanie zasilania trojfazowego.

>A moze bardziej ekonomiczna jest jednak plyta na gaz?
Nie wiem jak wypada kwestia ekonomicznosci, ale na pewno palniki gazowe
szybciej w fazie początkowej wszystko podgrzewają i łatwiej stygną, ale z
drugiej strony jest to sprawa przyzwyczajenia.
Dla mniej najwieksza zaleta płyty elektrycznej jest to, ze nie wydziela sie
zaden osad jak w przypadku spalania gazu, a i z tego samego powodu wszystkie
naczynia do gotowania sa bez porownania latwiejsze w czyszczeniu.

Co do firmy, mam do czynienia z Amika (sa modele ktore maja elektroniczny
panel sterowania (bez pokretel latwiej jest czyscic), rozpoznawanie
wielkosci naczynia, zabezpieczenia przed dziecmi itp.)-sprawdza sie bardzo
dobrze. Znajomy ma podobna plyte Bosch, z tym ze kosztuje chyba troche
drozej.

pozdrawiam

Mau'Gosia

1. Data: 2001-05-14 15:42:01

Od: "Remo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wygoda.wygoda najwiekszy plus... energooszczedna(trzeba kupic z polem
szybkogrzejnym typu liht. mam firmy whirpool i nie narzekam. najlepsza firmy
miele.pozdrawiam

1. Data: 2001-05-15 08:41:06

Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam http://to.czy.to/

Sebastian

mieszkanie w piwnicy - za i przeciw
Domy nowe cena od 650 zl/m2 - realizacja do 8 tygodni
Gerda
dylemat dziewicy
WARSZAWE GARBUSA KUPIE (M20, 201, 202)