mieszkanie w piwnicy - za i przeciw

From: "Godbar" <g...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: mieszkanie w piwnicy - za i przeciw
Date: Thu, 10 May 2001 10:07:58 +0200

Czesc, mam lub nie mam problemu. Chce kupic dom, na 2 rodziny. Mam juz
jeden upatrzony z wykonczonym parterem i pietrem. Tylko, by
zamieszkaly w nim 2 rodziny, koniecznie jest wykonczenie
podpiwniczenia, tak by stworzyc w nim mieszkanie. I tu mam pytanie.
Podpiwniczenie jest tak mniej wiecej do polowy w ziemi (wg zapewnien
nie jest to teren podmokly). Okno w piwnicy wlasciwie zaczyna sie tuz
nad ziemia. Wysokosc pomieszczen po przerobce (zasloniecie rur itp)
bedzie 220cm. Czy sa jakies zastrzezenia do mieszkania na stale w
takich pomieszczeniach? Jakies zdrowotne?
godbar
g...@c...pl
---