Dracena - zolkniecie lisci

1. Data: 2001-07-04 08:21:07

Temat: Dracena - zolkniecie lisci
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

czy jest to normalne zjaiwsko, ze dracenie zolkna, zwijaja sie i w
efekcie schna i opadaja dolne liscie? Bo mimo oplakanego stanu tych
dolnych, na gorze stale jej przybywa mlodych. Nie wiem, czy cos jej
dolega, czy to normalne zjawisko? A moze nie lubi przeciagu? Ale wtedy
by raczej wszystkie lecialy....

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-07-04 18:33:28

Temat: Re: Dracena - zolkniecie lisci
Od: <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Opadanie dolnych lisci sugerowalo by ze sa to stare liscie (okolo 2 lata) i juz
czas na nie, ale zwroc prosze uwage na to czy Twoja dracena ma wystarczajaco
swiatla. Takie objawy moga tez sugerowac niedostateczne oswietlenie.
Pozdrawiam
Wojtek

3. Data: 2001-07-13 09:42:05

Od: "Elżbieta Kluba" <E...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dolnych, na gorze stale jej przybywa mlodych. Nie wiem, czy cos jej
> dolega, czy to normalne zjawisko? A moze nie lubi przeciagu? Ale wtedy

Prawdopodobnie dracena zostala zaatakowana przez welnowce. Sa to mszyce
które wygladaja jak klaczki waty. Prosze sprawdzic miedzy liscmi. Jesli cos
takiego wystepuje to opryskiwac Actelikiem w odstepach co tydzien 2-3 razy.

Ella
http://www.czwa.odr.net.pl

Podlewanie wyjazdowe
Mieszanie środków chemicznych