Mieszanie środków chemicznych

1. Data: 2001-07-04 07:32:36

Temat: Mieszanie środków chemicznych
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można znaleźć informacje na temat mieszania ze sobą rozmaitych
insektycydów i fungicydów? Mam taką tabelę w starej książce, ale środki -
poza Owadofosem, Metoksem i Karboliną - są już nieaktualne.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-07-04 10:50:37

Temat: Re: Mieszanie środków chemicznych
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Gdzie można znaleźć informacje na temat mieszania ze sobš rozmaitych
> insektycydów i fungicydów? Mam takš tabelę w starej ksišżce, ale środki -
> poza Owadofosem, Metoksem i Karbolinš - sš już nieaktualne.

O właśnie! Przydaloby się coś takiego upublicznić bo przecież lepiej
rozprawić się z draństwem za jednym zamachem niz latać dwa razy. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-07-08 21:24:07

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O właśnie! Przydaloby się coś takiego upublicznić bo przecież lepiej
> rozprawić się z draństwem za jednym zamachem niz latać dwa razy. :-)
> [...]
Witam
Znalazłem coś "w tem temacie" na
http://agrosan.haslo.pl/press/ebooks/pors97/
Więcej można znaleść np. w książce "Sadownictwo" praca zbiorowa a szczegółow
nie pamiętam bo mam ją u teściowej (czytaj na działce). Są w niej zarówno
programy ochrony, opisy środków (tych tam wszystkich cydów) jak i tabele
mieszania. O! już dawno, dawno temu zeskanowałem to sobie i mam w moim PC-ciku.
Jak ktoś ma ochotę to proszę o emalię na priva, bo publikować to tego nie
można. Dura lex i coś tam dalej...

4. Data: 2001-07-11 09:52:46

Od: "Renata Bojarczuk" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> insektycydów i fungicydów? Mam taką tabelę w starej książce, ale środki -
> poza Owadofosem, Metoksem i Karboliną - są już nieaktualne.

Wszystkie informacje o możliwościach mieszania insektycydów i fungicydów
można otrzymać u dystrybutorów .

5. Data: 2001-07-11 10:28:40

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Renata Bojarczuk napisał(a):

> Wszystkie informacje o możliwościach mieszania insektycydów i fungicydów
> można otrzymać u dystrybutorów .

Przepraszam za wyrażenie, ale guzik prawda. :-(
Pozdrawiam
Janusz

Krzew figowy,jak go pielegnowac?
Sztachety
Ciekawe tapety.
Wroble - jak sie ich pozbyc z krzaka przed domem?
Przydomowe oczyszczalnie ścieków, filtry do wody, chemia basenowa.