Drganie oka?

1. Data: 2004-12-31 14:42:36

Temat: Drganie oka?
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie!!!
Otóz od kilku dniu mam uporczywe drganie oka, drga mi cała powieka i kawałek
skroni, i czuje tak jakby oko w srodku tez drgało, podobną dolegliwosc
miałem ale zarzyłek magnez i ustało, ale tu sytuacja nie powtarza sie bo
ostatnio byłem chory i profilaktycznie kupiłem magwit B6 i połykałem z
innymi lekami.Ma ktos jakis pomysł???Wraz z drganiami wystepuje chwilowe
zachwianie widzenia w prawym oku.

--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

2. Data: 2004-12-31 15:14:37

Temat: Re: Drganie oka?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnio byłem chory i profilaktycznie kupiłem magwit B6 i połykałem z
> innymi lekami.Ma ktos jakis pomysł???Wraz z drganiami wystepuje chwilowe

Przerabialismy to juz x razy - zajrzyj do archiwum. Powinienes brac magnez.

casus

3. Data: 2005-01-01 10:18:27

Od: "Gaweł" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sa rozne przyczyny albo masz tik nerwowy albo przemeczony wzrok sproboj
pospac dluzej i bierze magnez ale nie przedawkój go.jesli to nie ustapi po 2
tygodniach zglos sie do okulisty celem zbadania gałki ocznej moze trzeba
bedzie zrobic tk głowy celem wykluczenia zmian nauronalnych!!!pozdrawiam

4. Data: 2005-01-02 10:05:18

Temat: Odp: Drganie oka?
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnio byłem chory i profilaktycznie kupiłem magwit B6 i połykałem z
> innymi lekami.Ma ktos jakis pomysł???Wraz z drganiami wystepuje chwilowe

A czy powyższa opisana przeze mnie dolegliwość moze byc spowodowana długim
przesiadywaniem za kierownicą???-->pracuje jako przedstawiciel handlowy i
spedzam po mniej wiecej do 10-12 h za kierownicą, jeżdżąc.

5. Data: 2005-01-02 21:57:36

Od: "michhallski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio byłem chory i profilaktycznie kupiłem magwit B6 i połykałem z
> innymi lekami.Ma ktos jakis pomysł???Wraz z drganiami wystepuje chwilowe

Brak magnezu. Jeść go, spać, wypoczywać i się nie denerwować.

6. Data: 2005-01-04 14:09:45

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michhallski wrote:

> Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> kawałek
> Brak magnezu. Jeść go, spać, wypoczywać i się nie denerwować.

A ja tak czesto mam po zazyciu magnezu+wit.B6, ICMPTZ? :)
Natomiast magnez we krwi mam w normie mimo zycia w stresie.

--
.

aspiryna + przeziebienie bez bolow ani goraczki
płaskostopie
Problemy z małym palcem
Poradzcie
Ostrzyknięcie układu moczowego u dzieci