aspiryna + przeziebienie bez bolow ani goraczki

1. Data: 2004-12-31 14:25:36

Temat: aspiryna + przeziebienie bez bolow ani goraczki
Od: " raf" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam lekkie przeziebienie z bolem gardla i lekkim katarem, zastanawiam sie czy
w takim przypadku stosuje sie aspiryne. Moja watpliwosc wynika z tego, ze nie
mam zadnych bolow ani goraczki. Jednoczesnie, /z tego co wiem/
aspiryna ma dzialanie przeciwzapalne i podejrzewam, ze moglaby ona pomoc przy
bolu gardla - nie dzialajac moze przeciwbolowo ale lagadzac stan zapalny. Bardzo
prosze rowniez o informacje ile mg aspiryny bierze sie zwykle przy lekkim
przeziebieniu - nie moglem sie tego dowiedziec od mojej pani aptekarki.
Dziekuje.