Drink z mleczkiem kokosowym???

1. Data: 2002-03-08 09:00:26

Temat: Drink z mleczkiem kokosowym???
Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby podzielic sie przepisem na drink
z mleczkiem kokosowym? Najlepiej taki by mozna
go zrobic w orzechu kokosowym...

Ew. czy sa jakies strony z recepturami drinkow?

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-03-08 09:11:38

Temat: Re: Drink z mleczkiem kokosowym???
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a69ue9$d7l$...@d...ceti.com.pl...
> Czy ktos moglby podzielic sie przepisem na drink
> z mleczkiem kokosowym? Najlepiej taki by mozna
> go zrobic w orzechu kokosowym...
>
> Ew. czy sa jakies strony z recepturami drinkow?

poszukaj w necie przepisów na pina coladę

wkn

1. Data: 2002-03-09 01:48:30

Temat: Drinknijmy sobie :) (było: Re: Drink z mleczkiem kokosowym???)
Od: "Mruqe" <W...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
>[...]
>czy sa jakies strony z recepturami drinkow?
>

> --
> studio QbA Jakub Jewuła

Witam :)

Dobra stronka o mieszaniu drinków:
http://www.e-drinks.com.pl/

A tak przy okazji - Jak pijecie sobie, szanowni moi... Whisky? I jaka marka
wam najbardziej odpowiada.

Whisky to moja pasja. Najlepszą Whisky jaką dane mi było się delektować był
Irlandzki "Jameson" w zaawansowanym jak na moją kieszeń wieku lat 12.

Obecnie najchętniej popijam whiskecze czyste, z trzema zgrabnymi kostkami
lodu, dobrze schłodzone. W tej postaci nawet wytwory Polmosu (Dark, Old
Family) dają się spożyć i przynoszą sporą przyjemność :)

PS. Jestem nowy na liście - pozdrawiam wszystkich grupowiczów! :)))

--
Mruqe
_kot na ćwierć etatu_

1. Data: 2002-03-13 11:42:28

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak przy okazji - Jak pijecie sobie, szanowni moi... Whisky? I jaka marka
> wam najbardziej odpowiada.

Ballantines... szkoda, że nie 12 letni (taki standardowy zakupiony za pół
ceny). Pozostałych gatunków nie trawię (no chyba, że z Colą) - lepsza jest
najgorsza bimbrozja na karbidzie pędzona.

*p*

tajska kaczka - do kamili
wedzony indyk
Z najlepszymi zyczeniami
Co zrobic z sumem - bo bydle blokuje mi wanne.
Sok brzozowy - rosyjski specjal.