Drinki - help

1. Data: 1999-12-29 11:47:33

Temat: Drinki - help
Od: "Stefan" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim!

Czy mógłby ktoś podać przepisy na jakieś fajne drinki na Sylwestra - np. z
Malibu (ale nie chodzi mi malibu z mlekiem), Campari, Ginem, Blue Curacao i
innymi popularnymi (o umiarkowanej cenie) alkoholami. Może jakieś drinki z
winem musującym?

Z góry dziękuję.

Wszystkim zaś życzę szczęśliwego Nowego Roku 2000 :)))

Stefan

1. Data: 1999-12-29 13:45:45

Temat: Odp: Drinki - help
Od: "Jacek Zalewski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kamikadze
Uwaga !!! Nazwa oddaje to w sobie kryje ten napój - jest super łagodny ale
ma moc.
25ml Blue Curacao
25ml Gin (każdy jeden ja daję Lubuski)
25ml Czystej Gorzałki (co mam akurat to leję)

Wszystko wrzucamy do shakera, dodajemy lodu i wstrząsamy (nie mieszamy :) ).
Życzę miłych wrażeń i uwaga na balony zaporowe :))))

--
Jacek Zalewski
ICQ 19354688

Użytkownik Stefan <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pxma4.3246$q...@n...tpnet.pl...

1. Data: 1999-12-29 17:40:44

Temat: Re: Drinki - help
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałeś o soku z cytryny

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 1999-12-29 19:27:20

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Czy mógłby ktoś podać przepisy na jakieś fajne drinki na Sylwestra - np. z
>Malibu

moj maz robi Malibu z sokiem ananasowym. przybiera szklaneczki plasterkiem
cytryny i limonki.

eva~~~>
Are you Y2K ready???
In case of computer meltdowns....it was nice knowing all of you! :O)

1. Data: 1999-12-29 21:40:29

Od: "Ola" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan" <p...@i...pl> wrote in message
> [...]
> winem musującym?
>
> Z góry dziękuję.
>
> Wszystkim zaś życzę szczęśliwego Nowego Roku 2000 :)))

Campari:
1/3 wysokiej szklanki Campari, wypelnic sokiem pomaranczowym ( najlepiej z
miaszem ) 100% wyciskanego bez dodatkow chemicznych, lod i plasterek
cytryny.

Mozna tez mieszac z woda, ale ja nie lubie.
Z pewnoscia sa podane proporcje na nalepce z tylu butelki.
Ogolnie jest bardzo dobre...ma troche goszkawy smak.

Pozdrowienia
Ola

1. Data: 1999-12-30 09:22:19

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam jeden przepis - już go chyba nawet podawałem - wlasny pomysł,
dziewczyny to uwielbiają

0,25 brandy, 0,25 likieru kawowego ( koniecznie kawowy ), kruszony lód,
zmiksowane jakjko, cukier ( do zmiksowania jajka ) bita śmietana ( nie
bijcie zbyt mocno bo zgłosi to Amnesty international ;)))))

Składniki mieszamy razem w mikserze, wlewamy do kielichów - mogą być
szampanwki - dobrze wygląda, na góre dajemy śmietanę, posypujemy tartą
czekoladą - pyyyyyycha ;)))
OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

Odp: Piernik - problem