Odp: Piernik - problem

1. Data: 1999-12-29 11:47:08

Temat: Odp: Piernik - problem
Od: "Jaro I" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo doby przepis na piernik. Sprawdzony przez moja mame i babcie. Nie
z jakiejs tam kuchni wirtualnej tylko prawdziwej, rzeczywistej.
Podaje przepis:
1 kg maki pszennej
przyprawa do piernika
2 lyzeczki sody
1 lyzeczka proszku do pieczenia
2 lyzki kakao
4 jajka
2 szkl. cukru
1 kost. margaryny
2 lyzki miodu
2 lyzki smalcu

Wykonanie: 2 lyzki cukru upalic na karmel dodac 2 szkl. wody, margaryne,
smalec, miod, cukier. Zagotowac syrop. W misce wymieszc make, sode, kakao
proszek do pieczenia, przyprawe do piernika. Zalac wszysko syropem i ubijac
palka. po dokladnym wymieszaniu dodac jajka. Mozna dodac bakalie. Piec w
temp. 180st.C. ok 1 godz. Porcja na duza fome.
Użytkownik Piotr Rozyczko <p...@q...ufl.edu> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@q...ufl.edu...