Re: Schabik

1. Data: 1999-12-29 11:16:30

Temat: Re: Schabik
Od: Ulka <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak tam zapachy ???:)))

Na razie to tylko czosnek, a reszta w postaci mazidla czeka na moj
dzisiejszy powrot z pracy. Swoja droga, to po raz pierwszy robilam taka
mieszanke i sypalam przyprawy na oko i na smak, wiec nie wiem czy to bedzie
to samo co proponowales, ale jak na moj smak to jest ooostreee:-))) Ulka

1. Data: 1999-12-29 17:48:15

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ma być szczery -uwielbiam sypać przyprawy na oko - uważam tylko z solą
i pikantnościami :)))
Zapewne będzie to to samo ( lub bardzo zbliżone :))) - nieomieszkać
podzielić się wrażeniami kulinarnymi po zjedzeniu ;)

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Ulka napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...

> [...]
>to samo co proponowales, ale jak na moj smak to jest ooostreee:-))) Ulka

thermomix again
Re: persimmon
Re: Ad. Jedzenie
Cappuccino z expresu
Re: POMOCY!!! - przepis na pierogi z kapusta i grzybami - potrzebny "na gwalt"!!!