Drzewa iglaste w Turcji jaka to odmiana sosny Pini ???

1. Data: 2011-08-18 19:48:41

Temat: Drzewa iglaste w Turcji jaka to odmiana sosny Pini ???
Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Byłem w Oludeniz w Turcji i spodobały mi się tamtejsze iglaki wszędzie
rosnące.
Zabrałem parę szyszek i już mi pierwsze nasiono kiełkuje.
Czy ktoś się orientuje jaka odmiana iglaków tam rośnie ? jest to rejon morza
Egeiskiego nie Riwiera Turecka, jestem ciekaw czy da się to hodować
normalnie w ogrodzie czy zostaje tylko hodowla w donicy.
Mam jednak nadzieję że gdy roślina osiągnie gruby pień i będzie już zbyt
wysokie to zaklimatyzuje się w naszym klimacie i wytrzyma zimy.

2. Data: 2011-08-24 09:15:01

Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18.08.2011 21:48, Arekmet wrote:
> [...]
> Mam jednak nadzieję że gdy roślina osiągnie gruby pień i będzie już zbyt
> wysokie to zaklimatyzuje się w naszym klimacie i wytrzyma zimy.
Moze sosna bosniacka?

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

3. Data: 2011-08-24 16:40:33

Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> Moze sosna bosniacka?

Chyba jednak Kalabryjska Sosna zwana Pinią , z tego co wyczytałem to raczej
nie ma szans zimować w naszych warunkach.

Jaka to sosna / żywica na szyszkach
Przycinanie koron drzew
cienki sczypiorek
bluszcz