Drzewa umierają stojąc.

31. Data: 2015-02-10 21:38:04

Temat: Re: Drzewa umierają stojąc.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek śledzi wątek z ciekawością i zastanawia go jedno:

> czy te drzewa naprawdę umierają na hemoroidy?

Jeśli stojąc, to całkiem możliwe.

Jarek

--
Jedzie pociąg z daleka, nikt na stacjach nie czeka
A konduktor pijany obija się o ściany, o ściany

32. Data: 2015-02-10 21:52:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Feb 2015 21:38:04 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Pan Jacek śledzi wątek z ciekawością i zastanawia go jedno:

> Jeśli stojąc, to całkiem możliwe.

Hemoroidy to przypadłość siedzących.

33. Data: 2015-02-11 10:52:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-10 o 20:57, Jacek pisze:
> śledzę wątek z ciekawością i zastanawia mnie jedno:
> czy te drzewa naprawdę umierają na hemoroidy?

Nic dziwnego, skoro wykasztaniają się tylko raz na rok...

Ewa

34. Data: 2015-02-11 13:03:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Nic dziwnego, skoro wykasztaniają się tylko raz na rok...

Tego nie wiem, ale kilka lat temu, w okresie szczególnie nasilonej
aktywności szrotówka kasztanowcowiaczka, obserwowałem w Warszawie
w pełni lata całkiem ogołocone z liści drzewa kasztanowców. Kwitły.

Jarek

PS
Kiedy właściwie są poprawki matur?

--
Kasztanowcowiaczek jeden, miał koników siedem...

35. Data: 2015-02-11 13:07:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2015 13:03:02 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> w pełni lata całkiem ogołocone z liści drzewa kasztanowców. Kwitły.

Żadna sensacja, a zwykły i jak najbardziej typowy fizjologiczny mechanizm
- nie tylko u kasztanowca. Każdy średnioznaty ogrodnik to wie.

36. Data: 2015-02-11 15:19:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tego nie wiem, ale kilka lat temu, w okresie szczególnie nasilonej
> aktywności szrotówka kasztanowcowiaczka, obserwowałem w Warszawie
> w pełni lata całkiem ogołocone z liści drzewa kasztanowców. Kwitły.

Tak czy siak, kasztany były pewnie tylko raz - na przełomie września i
października.

> Kiedy właściwie są poprawki matur?

"Znów za rok matura!" - na popularną melodię.

Ewa

37. Data: 2015-02-11 15:47:29

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Tak czy siak, kasztany były pewnie tylko raz - na przełomie września
> i października.

W ogóle nie było. Drań szrotówek pogryzł co mógł, a czego nie pogryzł,
to opadło na ziemię. Zanim zawiązały się owoce. Drzewa były gołe, jak
na wiosnę. Z tym że inaczej niż w normalnym cyklu, pojawiło się sporo
kwiatów, a młodych liści wyrosło mało.

> "Znów za rok matura!" - na popularną melodię.

Nie ma jakiejś sesji jesiennej?

Jarek

--
Jedzie, jedzie na Kasztance,
Siwy strzelca strój!

38. Data: 2015-02-11 17:17:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-11 15:47, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Chodzi Ci o sierpienną?

39. Data: 2015-02-11 17:25:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Chodzi Ci o sierpienną?

Nie wiem, nie miałem do czynienia, dlatego pytam.
A te kasztany, to one jakoś tak w sierpniu kwitły,
więc może być.

Jarek

--
Zapach wody, zielony w cieniu, złoty w słońcu,
W bezwietrzu sennym ledwo miesza się, kołysze,

Stare nasiona... czy jeszcze żyją?
Cięcie wiśni teraz?
Agrest, usychają liście jakiś oprysk ?
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".