Drzwi do prysznica montowane do luksefów

1. Data: 2002-10-04 13:14:38

Temat: Drzwi do prysznica montowane do luksefów
Od: "Adam P" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze
Proszę o poradę,czy ktoś montował już drzwi do wnęki prysznicowej do ścianki
zbudowanej z lukferów, czy to jest możliwe czy musze zmieniać koncepcję
łazienki.

Z góry dziękuje

1. Data: 2002-10-07 07:48:16

Od: "Koltys, Radoslaw (POLAND)" <R...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ścianki
>zbudowanej z lukferów, czy to jest możliwe czy musze zmieniać koncepcję

Ja tak mam u siebie w lazience, nic nie musisz zmieniac, pod warunkiem
ze bedziesz mial kumata ekipe ktora bedzie to robic. No i drzwi musza
byc dobrej jakosci ze wzgledu na pózniejsza eksploatacje, to znaczy
musza chodzic łatwo, bez tarc, na rolkach a nie te najprostsze gdzie
drzwi przesuwaja sie po szynie.
Drzwi mocuje sie do sciany i dolem do krawedzi brodzika, od strony
luksferow na klej montazowy, i jest git.
R.

1. Data: 2002-10-07 12:41:35

Temat: Re: Drzwi do prysznica montowane do luksefów
Od: "Adam P" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę, to bedą drzwi skrzydłowe - nie przesuwane ale otwierane - z
tym że mocowanie będzei po przeciwanej stronie niż luksery 9to chyba lepiej)
tak że może faktycznie da się to na klej montażowy przymocować.
AP
Użytkownik "Koltys, Radoslaw (POLAND)" <R...@d...com> napisał
w wiadomości
er.domdata.depfa-it.com.
..
> [...]
> drzwi przesuwaja sie po szynie.
> Drzwi mocuje sie do sciany i dolem do krawedzi brodzika, od strony
> luksferow na klej montazowy, i jest git.

Pralka potrzebna
Pralko-suszarka - jaka jest prawda?
Lodowka do zabudowy - problem wentylacji
[Poznan] lozko sosnowe
zna ktoś niedrogi typ pieca c.o. na olej opałowy?