Drzwi z mlecznego szkla

1. Data: 2006-10-14 11:58:55

Temat: Re: Drzwi z mlecznego szkla
Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Klos napisał(a):
> Witam,
>
> Zabieram sie wlasnie do remontu mieszkania i rozwazam rozne koncepcje
> urzadzenia tegoz. Bardzo podobaja mi sie drzwi wykonane calkowicie lub w
> wiekszosci ze szkla bo sa bardzo "lekkie" wizualnie.
>
> Myslalem miedzy innymi o zastosowaniu takich drzwi w lazience i tu moje
> pytanie do szanownych grupowiczow - na ile przejrzyste sa drzwi z
> mlecznego szkla, chodzi o to zeby nie bylo to krepujace... czy ktos ma
> jakies doswiadczenia?

Ja bedę wiedział za 5 tyg ;) zamówiłem interdoor - podobno się nadają,
sprawdzałem pod światło i cieni na szybie nie było

P. Arek

2. Data: 2006-10-14 12:00:30

Temat: Drzwi z mlecznego szkla
Od: Marcin Klos <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

[...]

Z gory dzieki za pomoc.

Marcin Klos

3. Data: 2006-10-15 18:20:01

Od: "B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Klos" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakies doswiadczenia?

> nadaja sie.Jestem producnetm drzwi i nie przejrzysz przez nie.
pzdr ben

4. Data: 2006-10-16 06:37:35

Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

B wrote:

> pzdr ben

potwierdzam. Kupilem do lazienki drzwi z oferty firmy
www.szklanedrzwi.pl
Poogladaj sobie.
--
sh

5. Data: 2006-10-16 10:18:38

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
> [...]
> pytanie do szanownych grupowiczow - na ile przejrzyste sa drzwi z
> mlecznego szkla, chodzi o to zeby nie bylo to krepujace... czy ktos ma

Kupilismy drzwi Interdoor Prestige Derby - jak dla mnie super sprawa przez
szybe w zasadzie nic nie widac, jak jest zapalone swiatlo to trzeba stanac
bardzo blisko drzwi zeby byly widoczne zasysy sylwetki.
Ogolnie polecam i szybe i ta wlasnie firme.

Pozdrawiam
Ewa K.

6. Data: 2006-10-16 14:36:11

Od: "zsw" <admin(wytnij)@zsw.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Również wykonujemy takie drzwi
http://www.zsw.com.pl/drz3.htm
lub
http://www.zsw.com.pl/nowosci.htm
z zastosowaniem szkła bezpiecznego klejonego na folii mlecznej.

pytanie o flamit
jak kłaść deski sosnowe?
Jak usunąć kamień z galzury
lodówka