Jaki okap

1. Data: 2006-10-13 12:26:53

Temat: Jaki okap
Od: "Renee" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Noszę się z zamiarem kupna okapu. Poczytałam i kompletnie nie wiem - lepiej
podszafkowy czy kominowy?Okap ma pracować w trybie wyciągu.
I jaką firmę wybrać? Czy to jakz innym sprzętem - Electrolux, Bosch,
Siemens, Zanussi, czy może Mastercook lub Amica? Które firmy są znane z
dobrej jakości okapów?

Proszę o pomoc
Pozdrawiam Renee

2. Data: 2006-10-13 14:55:16

Temat: Re: Jaki okap
Od: "achtel" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ostatnio kupilem Maan Jupiter II i dziala spoko

3. Data: 2006-10-13 15:08:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renee" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów!
> Noszę się z zamiarem kupna okapu. Poczytałam i kompletnie nie wiem -
> lepiej
> podszafkowy czy kominowy?

Kominowy ma lepszą sprawność, nawet besz włączonego wiatraka ładnie zbiera,
jeśli masz miejsce, kup kominowy.

J.

4. Data: 2006-10-13 20:56:22

Od: Jacek <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Oct 2006 16:55:16 +0200, achtel napisał(a):

> ja ostatnio kupilem Maan Jupiter II i dziala spoko

http://www.maan.pl
Jacek
Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu
"Dyplomata to człowiek, który dwa razy pomyśli zanim nic nie powie."

5. Data: 2006-10-14 09:18:30

Temat: Maan
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.maan.pl
> --

No właśnie, co sądzicie o tej marce? Czy są na sali użytkownicy tego
sprzętu?

Pozdr.
P.

6. Data: 2006-10-14 22:20:57

Temat: Re: Maan
Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

P napisał(a):
> [...]

Czy oni robia okapy dla innych firm, bo Lazur (wyskakuje na glownej
stronie) to ewidentnie Gorenje.
http://www.gorenje.pl/10847

7. Data: 2006-10-19 12:12:57

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy oni robia okapy dla innych firm, bo Lazur (wyskakuje na glownej
> stronie) to ewidentnie Gorenje.
> http://www.gorenje.pl/10847

tak to dokladnie to samo!:)
mam maan'a z przyklejonym znaczkiem gorenje
wszystko jest takie same, za wyjatkiem ceny, ktora byla na korzysc gorenje
okolo 150zeta.
okap jest ok, dziala calkiem niezle, fajna sprawa jest pilot, bo nie trzeba
czasem dupska ruszac:P, zeby wlaczyc np. podswietlenie
ogolnie jestem zadowolony
jakosc wykoania tez na dobrym poziomie
PS.
lepiej unikac okapow Amica, glosne i topornie wykonane

Pralka...jaka wybrac Amica czy inna ???
dom weselny u sąsiada :(
pytanie do misztrzów od kuchni
ile może zniszczyć płytek ?