Drzwiczki do prysznica - gdzie ?

1. Data: 2005-10-23 10:19:33

Temat: Drzwiczki do prysznica - gdzie ?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje zamówic drzwiczki do prysznica o szerokosci wneki 115 cm, okazuje sie że
typowe to albo 110 albo 120 cm.
Drzwiczki Ravak kosztuja ok. 3,5 tys zł - czy juz naprawde nie mozna znaleźć
dwóch-trzech kawałków hartowanego szkła
połączonych zawiasami za jakąś normalna cenę ??
Idealny układ byłby taki:
_/ _ (czyli dwie scianki boczne i drzwi pomiedzy nimi)
ewentualnie taki:
/ _ (zawiasy drzwi na scianie)
Polecicie jakiegoś producenta?
Ravak sprzedaje same okucia ok. 1 tys zł, ale do układu:
_/ (zawiasy na bocznej tafli)
JaC

2. Data: 2005-10-23 20:36:14

Temat: Re: Drzwiczki do prysznica - gdzie ?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drzwiczki Ravak kosztuja ok. 3,5 tys zł - czy juz naprawde nie mozna
> znaleźć dwóch-trzech kawałków hartowanego szkła

cała kabina Ravaka 90 kwadrat kosztuje 3500 wiec drzwi do niszy na pewno
tyle nie ksztują
co do wymiarów to polecam http://www.ravak.pl/?page=glassline3
IMHO są tam włąściwe drzwi - " Drzwi prysznicowe GSD3 można wykorzystać do
zamknięcia wnęki o szerokości od 100 do 120 cm."

JerzyR

3. Data: 2005-10-23 20:39:20

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co do wymiarów to polecam http://www.ravak.pl/?page=glassline3
> IMHO są tam włąściwe drzwi - " Drzwi prysznicowe GSD3 można wykorzystać do
> zamknięcia wnęki o szerokości od 100 do 120 cm."

poza tym
"Jeśli Państwa firma budowlana nie dotrzymała wymiarów, nie należy się
załamywać. Drzwi prysznicowe GSD2 i GSD3 można zamówić w niestandardowych
wymiarach"

jesdyny minus to czas oczekiwania na części zamienne - moi "fachowcy"
pocięli uszczelkę i czekałem na nią ok. 2 miesięcy:( w Cermagu

JerzyR

4. Data: 2005-10-24 11:51:00

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytałem akurat w Genbudzie, ale kobietka miała jakiś drukowany cennik.
Oczywiscie inni dostawcy moga dawac upusty od cen sugerowanych.
Polecicie więc 'elastycznego' dostawcę Ravaka (maz.)?

5. Data: 2005-10-24 17:38:32

Od: "Maciej" <z...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

sanplast tez robi tzw. "indywidualne"

Matura Ökomat 1005 Duo - schemat