Dupkiem był, dupkiem pozostał.

1. Data: 2017-12-21 01:25:56

Temat: Dupkiem był, dupkiem pozostał.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.wprost.pl/kraj/10093008/dziwna-aktywnosc
-na-twitterze-lecha-walesy-i-tlumaczenia-miroslawa-s
zczerby-to-atak-hakera.html

Ktoś jeszcze ma wątpliwości?
:-\

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

2. Data: 2017-12-21 08:13:59

Temat: Re: Dupkiem był, dupkiem pozostał.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 01:25:57 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> https://www.wprost.pl/kraj/10093008/dziwna-aktywnosc
-na-twitterze-lecha-walesy-i-tlumaczenia-miroslawa-s
zczerby-to-atak-hakera.html

> Ktoś jeszcze ma wątpliwości?
> :-\

A czego chcesz od robolka, elektryka z przyuczenia?
Pamiętam, jak w roku 1989 czy 1990 po transformacji zebrała się gdzieś
w Krakowie grupka demonstrantów śpiewających "Lech Wałęsa, kupa mięsa! Kupa
mięsa, Lech Wałęsa!" i oglądałem nagranie tego w wiadomościach TV z Wrocławia.
Nie wiem, czy dzisiaj mieliby śmiałość zebrać się i mu tę serenadę zaśpiewać.

3. Data: 2017-12-21 08:19:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PS. https://youtu.be/EtIPD8amS-w?t=19s

4. Data: 2017-12-21 11:23:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
-na-twitterze-lecha-walesy-i-tlumaczenia-miroslawa-s
zczerby-to-atak-hakera.html

> A czego chcesz od robolka, elektryka z przyuczenia?

Prymityw jakich mało.
Jak Polacy mogli TAK dać się podejśc przez SB!!! I jeszcze toto prezydentem
zrobić! Ruja i porubstwo.

> [...]
> Nie wiem, czy dzisiaj mieliby śmiałość zebrać się i mu tę serenadę zaśpiewać.

Tę czy inną... Mają śmiałość i śpiewają - co roku, 4 czerwca, pod jego
domem.

5. Data: 2017-12-21 12:14:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 11:23:04 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> zrobić! Ruja i porubstwo.

> Tę czy inną... Mają śmiałość i śpiewają - co roku, 4 czerwca, pod jego

Jego nie cierpi także spora liczba ludzi, którzy głosowali na... placformę.
Taki Edek z "Tanga" polskiej polityki - ni pies ni wydra.
Z Donkiem w roli Stomila i Giertychem w roli Artura.
Wsio komedianty... a może to dramat satyrowy?

6. Data: 2017-12-21 13:55:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z Donkiem w roli Stomila i Giertychem w roli Artura.
> Wsio komedianty... a może to dramat satyrowy?

Dobrze wiesz, że nie chodzi o indywidualne, bliżej nieumotywowane
antypatie. Chodzi o Prawdę. Są ludzie, którzy ją widzą i głoszą - dla
potomnych. To ważne jako nauka.

7. Data: 2017-12-21 15:08:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-21 o 13:55, XL pisze:

> Dobrze wiesz, że nie chodzi o indywidualne, bliżej nieumotywowane
> antypatie. Chodzi o Prawdę.

Pislamistom?
LOL :)

> Są ludzie, którzy ją widzą i głoszą - dla
> potomnych. To ważne jako nauka.

Ludzie widzą różne dziwne rzeczy. I potem je głoszą jako prawdy. Objawione.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-12-22 21:19:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pislamistom?

POwiakom? Nowoczesnej?

> LOL :)

LOL

> Ludzie widzą różne dziwne rzeczy. I potem je głoszą jako prawdy. Objawione.

Albowiem ty jeden widzisz prawdę prawd. Klękajcie narody, otoś Prorok...

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kłamiesz.

> Piotr

Kłamiesz.

9. Data: 2017-12-22 21:43:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-22 o 21:19, XL pisze:

> POwiakom? Nowoczesnej?

A miało być lepiej.

> LOL

LOL

> Albowiem ty jeden widzisz prawdę prawd. Klękajcie narody, otoś Prorok...

Nie to co wy pislamiści, nie?
Wy już jesteście tak blisko prawdy, że nawet nie zauważyliście kiedy ją
minęliście i zostawiliście z tyłu.

> Kłamiesz.

> Kłamiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Świat stoi na głowie
Wybrane przypowieści.
Jakie autorytety będzie miała młodzież?
Co czytacie
Cenzura przez durniów dźwignią popularności Prawdy :-)