Świat stoi na głowie

1. Data: 2017-12-20 17:30:25

Temat: Świat stoi na głowie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najwięcej zarabiają machacze rękami jak Eminem, a nauczyciele czy
strażacy mało.

2. Data: 2017-12-20 17:41:36

Temat: Re: Świat stoi na głowie
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 grudnia 2017 17:30:27 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Najwięcej zarabiają machacze rękami jak Eminem, a nauczyciele czy
> strażacy mało.

Też.

W dodatku mało kto czyta książki. Czy to papierowe, czy też w ebooku.

Króluje voieurism i puerylizm. Harcerzyk w krótkich majteczkach napierniczający
z kolegami w gałę królem Europy, a gwiazda porno królową Ameryki.

3. Data: 2017-12-20 17:43:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 grudnia 2017 17:41:39 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
>
> Króluje voieurism i puerylizm. Harcerzyk w krótkich majteczkach napierniczający
> z kolegami w gałę królem Europy, a gwiazda porno królową Ameryki.

PS. Voyeurism - ciężka ta anglo-francuska pisownia. Ale każdy wie, co to
znaczy.

4. Data: 2017-12-20 20:23:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Najwięcej zarabiają machacze rękami jak Eminem,

i piłkarze oraz aktorzy

> a nauczyciele czy
> strażacy mało.

W ,,demokracji" (vide Szwecja) normalne kobiety (czyli nie k...wy) mają
nosić specjalne oznakowanie - bransoletki z napisem mówiącym, że nie chcą
być dotykane wbrew ich woli.
Jakby, k...mać, domyślnie kazda chciała przemocy i gwałtu lub była k... i
jakby nye było wcale normą to, że większość kobiet k... nie jest i mają
prawo oczekiwać nietykalności osobistej z mocy samego prawa, jak każdy inny
obywatel!!!
Za chwilę obwieszą dzieci bransoletkami ,,nie chcę być porwany" oraz ,,nie
gwałć mnie", staruszków ,,nie zrzucaj mnie z fotela", ,,pieniądze ktore mam
przy sobie są tylko moje", a na samochodach w Calais (tak tak, Francja)
każą nalepiać ,,nie wskakuj, czarny informatyku i inżynierze, bo jadę za
prędko".

Stygmatyzowanie normalności, promowanie występku i przestępstw jako
narzędzie tłamszenia obywatelskiego społeczenstwa - to jest rzeczywistość
UE!

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

5. Data: 2017-12-21 08:57:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-20 o 20:23, XL pisze:

> i piłkarze oraz aktorzy

> W ,,demokracji" (vide Szwecja) normalne kobiety (czyli nie k...wy) mają
> nosić specjalne oznakowanie - bransoletki z napisem mówiącym, że nie chcą
> być dotykane wbrew ich woli.

Tylko debil mógł uwierzyć w taką bzdurę :)
Te wasze "prawackie" blogi chyba są tworzone przez waszych przeciwników
żeby was ośmieszać. Może to jakiś eksperyment społeczny? Wymyślić bzdurę
i obserwować, kto w to uwierzy i będzie powtarzał i komentował.

Swoją drogą, jak nisko musi was oceniać autor takiego "newsa", że uważa
(jak widać słusznie...), że ktoś w to uwierzy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-12-21 11:31:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Swoją drogą, jak nisko musi was oceniać autor takiego "newsa", że uważa
> (jak widać słusznie...), że ktoś w to uwierzy.

http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-szwecja-wzr
asta-liczba-atakow-na-tle-seksualnym-policja-ma-n,nI
d,2228978#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_camp
aign=chrome

> Powrotu do zdrowia życzę.

Kłamiesz.

> Piotr

Kłamiesz.

7. Data: 2017-12-21 12:05:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-21 o 11:31, XL pisze:

> http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-szwecja-wzr
asta-liczba-atakow-na-tle-seksualnym-policja-ma-n,nI
d,2228978#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_camp
aign=chrome

Te wszystkie newsy powołują się na to:
http://www.breitbart.com/london/2016/06/30/wristband
s-stop-sex-attacks/

"The press release announced (<--- tu jest link do...) that police
intend to equip young women with wristbands with the slogan "don't touch
me". This will happen over the summer, at festivals and other events for
young people. "By wearing these wristbands," Sweden's police chief said,
"young women will be able to make a stand".

Ten link:
https://polisen.se/Aktuellt/Nyheter/2016/Juni/Tafsa-
inte--och-polisanmal-om-du-blivit-utsatt/

I to by było na tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-12-21 14:03:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Ten link:
> https://polisen.se/Aktuellt/Nyheter/2016/Juni/Tafsa-
inte--och-polisanmal-om-du-blivit-utsatt/

A ja mam na temat sytuacji w Szwecji bezpośrednie relacje znajomych i
rodziny (m. in. Malmo, Goteborg).
Tak, wiem, wiem, oczywiście - oni zmówili się i KŁAMIĄ :->

9. Data: 2017-12-21 14:06:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS. Voyeurism - ciężka ta anglo-francuska pisownia. Ale każdy wie, co to
> znaczy.

Ja nie wiem. Wytłumacz - ale tak w maks. 5 zdaniach, bo szykuję świateczne
pyszności - właśnie jestem żtp. w apogeum zarobienia :-)

10. Data: 2017-12-21 15:05:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 14:07:19 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Ja nie wiem. Wytłumacz - ale tak w maks. 5 zdaniach, bo szykuję świateczne
> pyszności - właśnie jestem żtp. w apogeum zarobienia :-)

Oglądactwo, podglądactwo, gapiostwo, kibitzerstwo.
Charakterystyczne dla małpy obrazkowej.

Wybrane przypowieści.
Jakie autorytety będzie miała młodzież?
Co czytacie
Cenzura przez durniów dźwignią popularności Prawdy :-)
Polska lekcja.