Świat stoi na głowie

11. Data: 2017-12-21 15:17:17

Temat: Re: Świat stoi na głowie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-21 o 14:03, XL pisze:

> A ja mam na temat sytuacji w Szwecji bezpośrednie relacje znajomych i
> rodziny (m. in. Malmo, Goteborg).
> Tak, wiem, wiem, oczywiście - oni zmówili się i KŁAMIĄ :->

Omg... Nie tylko ty masz znajomych czy rodzinę w Szwecji.
(Jak zwykle... Na poczekaniu okazuje się, że masz rodzinę i znajomych w
Szwecji...)
To po pierwsze.

A po drugie. Twoje bezpośrednie relacje z Polski dla jakiegoś
zagraniczniaka są pewnie tak samo wiarygodne i równie prawdziwe.
Nie wiem czy jesteś z kimś w zmowie i dlaczego kłamiesz, ale nie masz
nawet hamulców w kłamaniu osobom mieszkającym w Polsce i widzącym co się
dzieje na własne oczy. A co dopiero zagraniczniakom.

W Szwecji też różni ludzie mieszkają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-12-21 16:00:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Oglądactwo, podglądactwo, gapiostwo, kibitzerstwo.
> Charakterystyczne dla małpy obrazkowej.

A, no właśnie. Dodałabym tylko na początku ,,wynikające z wtórnego
abalfabetyzmu", a na końcu ,,zdegenerowanie możliwości i potrzeb
intelektualnych".
Jak myślisz?
--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

13. Data: 2017-12-21 16:06:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 16:01:10 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> A, no właśnie. Dodałabym tylko na początku ,,wynikające z wtórnego
> abalfabetyzmu", a na końcu ,,zdegenerowanie możliwości i potrzeb
> intelektualnych".
> Jak myślisz?

Bingo.

14. Data: 2017-12-21 16:17:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 16:06:49 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Bingo.

PS. Nie mówię o skrajnych przykładach, gdzie taki degenerat ma z gapienia się
przyjemność seksualną. Ale na tym to się zazwyczaj kończy. I jest nieuleczalne.
Należy mu przynajmniej jeszcze więcej tego prolżarła podsypać przez ekran TV
w taki sposób, żeby się mniej reprodukował, bo nawet do łopaty się nie nadaje.
Nawrócenia wśród takich są rzadkim przykładem i żeby je dokonać, trzeba
selekcjonować najzdolniejsze jednostki. Reszta ma mizerne szanse przynajmniej
w tym wcieleniu. Oczywiście należy to prolżarło przemieszać z edukacją, żeby
wyłowić osobniki szukające czegoś lepszego i do nich z kolei kierować przesłanie
budujące. Jest bardzo skomplikowaną rzeczą zbudować sito przesiewające ludzi
wartościowych od frajerów i hultajów.

15. Data: 2017-12-21 19:25:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> (...) Jest bardzo skomplikowaną rzeczą zbudować sito przesiewające ludzi
> wartościowych od frajerów i hultajów.

Popatrz, a odwrotne sito jest (było) TAKIE PROSTE - wystarczy(ło)
wprowadzić komunizm... Istne ,,brylanty" się wtedy ujawniają, po upadku sita
aż Nobla warte (Wałęsa, Szymborska).

16. Data: 2017-12-21 19:27:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Jakub A. Krzewicki

> Popatrz, a odwrotne sito jest (było) TAKIE PROSTE - wystarczy(ło)
> wprowadzić komunizm... Istne ,,brylanty" się wtedy ujawniają, po upadku sita
> aż Nobla warte (Wałęsa, Szymborska).

:-\

17. Data: 2017-12-21 21:01:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 19:25:36 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Jakub A. Krzewicki

> Popatrz, a odwrotne sito jest (było) TAKIE PROSTE - wystarczy(ło)
> wprowadzić komunizm... Istne ,,brylanty" się wtedy ujawniają, po upadku sita
> aż Nobla warte (Wałęsa, Szymborska).

E-tam-nieznaszsie ;) Socrealizm tak naprawdę mógłby istnieć bez Stalina czy
Hitlera, te całe pochwały dla amoralnych wodzów było tylko pretekstem dla
sztuki dla sztuki, wyzwolonej z okowów moralności i kierującej się wyłącznie
parnasistowską estetyką, cyzelowaniem rzemiosła. Tam, gdzie nie było
totalitaryzmów, istniał jako surrealizm, neorealizm, futuryzm i teatr absurdu.
Tam gdzie absurd był wcielony w życie, tam państwowy cyrk pcheł wystawiał
"Makbeta" ;)

18. Data: 2017-12-21 21:09:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-21 o 19:27, XL pisze:
> [...]

To tak jak pislam.
Same brylanty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-12-22 00:38:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To tak jak pislam

Ty po prostu masz natręctwo - ,,pislam pislam pislam pislam pislam pislam
pislam pislam pislam pislam pislam pislam pislam pislam pislam pislam

Powrotu.

20. Data: 2017-12-22 09:20:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-22 o 00:38, XL pisze:

> Ty po prostu masz natręctwo

Przecież to ty wszędzie widzisz pierdzących Niemców i wrogów ojczyzny.
Albo znowu użyłaś słowa, którego nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wybrane przypowieści.
Jakie autorytety będzie miała młodzież?
Co czytacie
Cenzura przez durniów dźwignią popularności Prawdy :-)
Polska lekcja.