Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)

91. Data: 2016-03-03 16:05:58

Temat: Re: Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może mu szczególnie doskwierają. ;)

Bo twarde jak orzechy?

do zgryzienia

92. Data: 2016-03-04 00:02:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2016 18:33:12 -0600, Pszemol napisał(a):

> Ile razy będziesz tego kotleta odgrzewał? Nie nudzi Ci się jeszcze?
> Czepiasz się tych jajek jak tonący brzytwy...
> Żałosny akt desperacji aby zdeprecjonować rozmówcę.

Wiesz, ale akurat te jajka na zapas to jedna z lepszych śmiesznot tutaj
:-DDD

93. Data: 2016-03-04 08:41:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2016 o 16:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-03 13:56, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Bo twarde jak orzechy?

Bo ich nie lubi, nie rozumie i nie zna się.

Ewa

94. Data: 2016-03-04 13:14:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> OMG! Myślisz, że nie mamy tutaj dość naszego rodzimego kabaretu? ;)

Dawaj :-) Pośmiejmy się razem!

95. Data: 2016-03-04 13:16:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, ale akurat te jajka na zapas to jedna z lepszych śmiesznot tutaj
> :-DDD

Oj, nie zgadzam się.
Mało co jest wstanie pobić Twoje podnoszenie pH przez dosypanie cukru.

96. Data: 2016-03-04 20:41:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Mar 2016 08:41:59 +0100, FEniks napisał(a):

> Bo ich nie lubi, nie rozumie i nie zna się.

Same Jagienki się odezwały, jak widać - co łupą te orzechy dupały :->

97. Data: 2016-03-04 20:44:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Mar 2016 06:14:34 -0600, Pszemol napisał(a):

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Dawaj :-) Pośmiejmy się razem!

Popatrzcie wzajemnie na siebie - powinno z nadmiarem wystarczyć.

98. Data: 2016-03-04 20:51:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Mar 2016 06:16:11 -0600, Pszemol napisał(a):

> Oj, nie zgadzam się.
> Mało co jest wstanie pobić Twoje podnoszenie pH przez dosypanie cukru.

Nigdzie nie pisałam o pH, tylko o kwaśności - i akurat o jej obniżaniu,
panie Krętacz. To Ty, osiołku, pomyliłeś (moją) kwaśność z kwasowością,
więc nie licz teraz na to, że kogokolwiek tu pamięć zawodzi, bo mnie na
pewno nie.

99. Data: 2016-03-04 21:03:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2016 o 13:14, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Dawaj :-) Pośmiejmy się razem!

Pierwszy z brzegu (choć tu to nie śmiech, a raczej żal...ek):
http://www.tvn24.pl/kropka-nad-i,3,m/mateusz-kijowsk
i-i-jacek-zalek-w-kropce-nad-i,624503.html

Ewa

100. Data: 2016-03-04 22:18:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Same Jagienki się odezwały, jak widać - co łupą te orzechy dupały :->

Dzisiej w dżinsie.

Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym