Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam

1. Data: 2016-02-29 21:59:25

Temat: Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu mam fazę na OXO. Po obieraku do warzyw oraz metalowej (z gumową
rączką) łopatce kuchennej do smażenia - tym razem (z powodu popsucia się odkurzacza
do okruchów) nabyłam szczotkę do okruszków - polecam! Upierdliwe jest sprzątanie
okruchów ze stołu, jeśli nie chce się z niego zdejmować wszystkiego i trzepać całego
obrusa. A tu oto mała rzecz, a cieszy - mała, lekka, prosta, jak konstrukcja cepa, a
bardzo łatwa i szybka w użyciu, no i przede wszystkim skuteczna:
http://tiny.pl/g7md4
Kilka "przejazdów" po stole i wszystkie okruszki wewnątrz spodniej części szczotki -
zdejmujemy "górę", "dół" sekundę płuczemy pod kranem i osuszamy, zamykamy - szczotka
gotowa do następnego sprzątania :-)