Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.

1. Data: 2001-05-30 12:32:43

Temat: Meblowe ukladanki
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wystukała w wiadomości
<s...@f...cgs.pl>:

> Pewnego dnia, a było to Tue, 29 May 2001 19:35:55 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość od <J...@r...art.pl> i powiedziała:

> Hihi, przyjedź ;-> Na początku czerwca zamawiamy szafki
> wiszące do kuchni, będziemy majstrować.

Czemu nie? ;)

A co do montażu mebli i takich tam - jakis czas temu (2 lata?) w ofercie VOX-a
pojawiła się rzecz bardzo ciekawa, mianowicie solidne regały robione "na miarę".

Dowcip polega na tyz, że widziałam je tylko w jednym sklepie - firmowym salonie
VOXa w Warszawie, na Pradze. W Krakowie nie spotkałam i sprzedawcy też robią na
pytanie wielkie oczy. Są za to pokazane na stronie VOXa:
<http://www.vox.com.pl/meble/index.html>, stamtąd katalog i meble Magic albo
bezpośrednio <http://www.vox.com.pl/meble/magic/magic.html> bez możliwości
połażenia po reszcie stron. Nie wiem w tym momencie, czy robią je jeszcze czy
nie.

Ale do rzeczy.

Meble mają jedną wielką zaletę - półki konstrukcyjne i ścianki boczne mają
grubość 28 mm i niestraszny im pokaźny księgozbiór ;).

Głębokości regału nie pamiętam, ale wydaje mi sie, że jest to 40cm, szerokości
poszczególnych segmentów to 40 lub 80 cm, choć jak poprosiliśmy o fabryczne
przycięcie kilku półek do 70 cm to nie było problemu, jedynie ta przycięta
krawędź nie była tak elegancko wykończona jak inne. Wysokość ścianek nośnych
wedle życzenia klienta, a otwory pod półki (konstrukcyjne lub zwykłe) są co 2
centymetry.

Do takiego solidnego szkieletu można dobrać drzwiczki pełne i przezroczyste,
szuflady czy wziąć specjalną półkę pod telewizor - nie prostą tylko "wychodzącą"
na pokój.

Są i wady - po pierwsze meble są tylko w okleinie IIRC bukowej (chyba, że
rozszerzyli asortyment), co mnie akurat pasowało ;).

Poza tym szuflady - Te widoczne na zdjęciach są niskie i z nimi jest wszystko
w porządku. My zamówiliśmy wysokie i okazało sie, że do takiej samej szuflady
przykręcają wysokie lico, rzecz zupełnie bez sensu. Też mogli to już poprawić.

No i cena nie jest najniższa, ale jest to chyba jedyna możliwość wykonania
regału "pod sufit" i z dużą dowolnością ilości i gęstości półek bez sztukowania
i wiercenia w regałach klasycznych albo bez zamawiania mebli u stolarza...

Jo'Asia, która wbrew pozorom nie ma procentu od sprzedaży ;)

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=