Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.

1. Data: 2001-05-28 10:18:21

Temat: Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Jestem na etapie "papierowo-ołówkowego" urządzania mieszkania.
Akuratnież "mebluję" kuchnię. Małe to-to, 5m2 z kawałkiem, ale gdy
przedstawiam projekt mebli w "studiach kuchennych", to mam wrażenie, że
mam kuchnię co najmniej 3 razy taką. Ceny są obłędne i to za żadne tam
"marmury" i "klony syberyjskie"...
Znalazłem w "Lerła Merlę" w Gdańsku oferty firmy FAMA z Wyszkowa
bodajże. Meble te są sprzedawane w stanie do samodzielnego złożenia,
trzeba dokupić tylko drzwiczki. Dokładnie nie studiowałem cen, ale
wydaje mi sie, że są całkiem całkiem (cenowo). I tu moje pytanie: czy
ktoś z Was miał do czynienia z meblami tej firmy? Jak z jakością? A może
ktoś ma i może porównać ceny - zachęcić/zniechęcić?
I drugie pytanie - dotyczące łazienki. Chcę zamontować w niej ustęp
podwieszany, ale z racji tego, że na ścianie na której ma to być
umieszczone, będę miał okienko do szachty (wodomierze, zawory itp.),
jestem zmuszony do zastosowania odmiany z klawiszem spłukującym
poziomym, a nie pionowym. Pytanie - jaka jest wysokość tego ustrojstwa
od pozomu posadzki do klawisza? Bo być może i to rozwiązanie nie wchodzi
w rachubę... Ze względu na to okienko właśnie.

Adam 'Rolek' Rolbiecki
a...@g...pl
Tylko e-mail i news, niestety...

1. Data: 2001-05-28 11:23:50

Temat: Re: Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.
Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś z Was miał do czynienia z meblami tej firmy? Jak z jakością? A może
> ktoś ma i może porównać ceny - zachęcić/zniechęcić?

Szukałem mebli do pokoju we Wrocławiu, jak przeszedłem się po wrocławskich
sklepach, to miałem wrażenie, że kupiłem pałacyk i właśnie go sobie mebluje,
a ja jestem milionerem.
Natomiast bardzo dobrze spisał się tu internet. Wejdź sobie do jakiejkolwiek
przeglądarki i wpisz meble kuchenne, a potem przeglądaj i wybieraj (jak
szukałem za pomocą netsprint.icm.edu.pl) i byłem bardzo zadowolony. Ceny
meblościanek od 1000 zł w górę. Dwukrotnie taniej niż w salonach
wrocławskich.
Meble do kuchni bardzo ładne widziałem już od 3000. Ale można kupić też
taniej. Popatrz też na adres
kamel.com.pl Ja właśnie stąd zacząłem.
Krzysiek

1. Data: 2001-05-28 12:27:58

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 28 May 2001 12:18:21 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@g...pl> i powiedziała:

> [...]
> przedstawiam projekt mebli w "studiach kuchennych", to mam wrażenie, że
> mam kuchnię co najmniej 3 razy taką. Ceny są obłędne i to za żadne tam

Polecam firmę Black-Red-White http://www.brw.com.pl. Niestety
nie wiem, gdzie są w Twoim mieście (ale to dosyć rozpowszechniona
firma, jest nawet u teściów w Trzciance, mniej niż 20k
mieszkańców). Mają bardzo tanie meble, kupowane na zasadzie
elementów (drzwiczki i blaty można oddzielnie), z różnymi typami
wykończenia -- oczywiście tanie, bo to z płyty, nie z drewna. Za
naszą kuchnię (szafka dolna 80 cm, szafka pod zlew jw., szafka
narożna, szafka 40 cm z szufladami, szafka 30 cm z szufladą, dwie
wiszące 60 cm, jedna oszklona i parę drobiazgów) zapłaciliśmy ok.
1500 zł.

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ^. .^ http://3276979202/~zuzanka/
= Y =

1. Data: 2001-05-28 15:43:36

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do firmy i jakości nie mam zastrzeżeń ale życzę anielskiej cierpliwości
przy składaniu tych mebelków. Instrukcja jest delikatnie mówiąc, pobieżna.
Jest też niewątpliwy plus samodzielnego montażu - prawie zawsze zostaje
sporo elementów...Można skompletować niekiedy nowy element mebli, tyle, że
pozostałe będą wybrakowane.
Powodzenia

1. Data: 2001-05-28 17:05:54

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 28 May 2001 17:43:36 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <d...@i...pl> i powiedziała:

> Co do firmy i jakości nie mam zastrzeżeń ale życzę anielskiej cierpliwości
> przy składaniu tych mebelków. Instrukcja jest delikatnie mówiąc, pobieżna.

Etam. Daliśmy sobie z mężem (i szwagrem) radę. Fakt, nie jest to
dokładność i szczegółowość instrukcji IKEI, ale nie napotkaliśmy na
większe problemy. Fakt, że akurat bardzo lubię składanie tego typu
rzeczy :-) A jak ktoś nie lubi, to zawsze można zamówić panów fachowców
do montażu -- 8 albo 10% wartości zakupionych mebli.

> Jest też niewątpliwy plus samodzielnego montażu - prawie zawsze zostaje
> sporo elementów...Można skompletować niekiedy nowy element mebli, tyle, że
> pozostałe będą wybrakowane.

Nam w zasadzie zostały tylko śrubki, gwoździki i nakładki na
śruby.

Zuzanka

--
jgs A Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/_\__ http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących

1. Data: 2001-05-29 05:21:47

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wam za odpowiedzi. Mam nadzieję, że w końcu trafię na coś co
będzie właśnie "tym". Rozejrzę się w Sieci na propozycją Malgorzaty,
może są gdzieś niedaleko 3m. Na razie jednak nic z tego, bo [czytaj
siga].
Tymczasem trzymam za siebie kciuki i za Was też, bo jak widzę też
jesteście na etapach "pobudowlanych" i "poodbiorowych" :)))

Adam 'Rolek' Rolbiecki
a...@g...pl
Tylko e-mail i news, niestety...

1. Data: 2001-05-29 17:07:27

Od: "Raul" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:s...@f...cgs.pl...
> [...]
> do montażu -- 8 albo 10% wartości zakupionych mebli.

> Nam w zasadzie zostały tylko śrubki, gwoździki i nakładki na

Witam
Zawodowo zajmuje sie takze montazem mebli i co jak co ale BRW ma jedne z
najlepiej
rozrysowanych instrukcji .

1. Data: 2001-05-29 17:35:55

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raul wystukał w wiadomości <9f0lvc$ufu$1@news.internetia.pl>:

> Witam
> Zawodowo zajmuje sie takze montazem mebli i co jak co ale BRW ma jedne z
> najlepiej rozrysowanych instrukcji.
> pozdrawiam

Instrukcja skadania mebli jest dla mięczaków, o! ;)

Jo'Asia lubiąca łamigłówki ;)

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-05-29 17:43:42

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 29 May 2001 19:07:27 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <r...@c...pl> i powiedziała:

> Zawodowo zajmuje sie takze montazem mebli i co jak co ale BRW ma jedne z
> najlepiej
> rozrysowanych instrukcji .

Mają nieźle rozrysowane. IKEA ma lepiej.

Zuzanka
--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2001-05-30 08:51:09

Od: z...@t...eu.org (Malgorzata Krzyzaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 29 May 2001 19:35:55 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <J...@r...art.pl> i powiedziała:

> Instrukcja skadania mebli jest dla mięczaków, o! ;)
>
> Jo'Asia lubiąca łamigłówki ;)

Hihi, przyjedź ;-> Na początku czerwca zamawiamy szafki
wiszące do kuchni, będziemy majstrować.

Zuzanka
*:.
I got the razor at my wrist 'cause I can't resist -- Life of Agony

szukam mieszkania do wynajęcia
Plamy z trawy
sufit napinany - Opinie
kuchenka z plyta ceramiczna