Dynks w baterii prysznicowej

61. Data: 2020-07-29 16:17:46

Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm napisał:

> Stawiam piwo, jeśli mi pokażesz jak zerwać gwint podczas wykręcania.

Ja nie, ale kol. Marudny szeroko znany jest z tego, że wiele potrafi.

> Żebyś nie wiem, jak chciał, jak mocno się starał - to jest niewykonalne!

A gdyby tak dwie stalowe kulki...

--
Jarek

62. Data: 2020-07-29 16:56:52

Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29/07/2020 14:43, Akarm wrote:
> Nie wierzę.

Razem z nyplem wyszła "sprężynka" którą w pierwszej chwili wziąłem za
resztki podkładki, ale było zdecydowanie za sztywne i nierówne. Gwin
łapie już tylko na cały, może półtora obrotu i koniec. W baterii gwint
dalej jest, ale "przeskakuje" przy nieco mocniejszym dokręceniu. Innymi
słowy pasowanie gwintu szlag trafił. A to chińskie pasowanie, miało prawo.

> Bo to jest najzwyczajniej w świecie niemożliwe.

W taniej baterii? Zrywałem gwin kilka razy na sitku, raz na mocowaniu
grzybka. Przy czym musisz wiedzieć że "zerwać gwint" nie oznacza że
zwoje magicznie znikneły. One tam są, ale nypel przy przykrecaniu
przeskakuje i nie da się go solidnie (aby nie przeciekała uszczelka)
dokręcić. Najwyraźniej gwinty są robione w tak żałosny sposób że są
spasowane na słowo honoru i pracują tylko na szczytach.

PS. Stary nypel też przeskakuje wiec uszkodzenie jest trwałe i w baterii.

> Nie ma żadnej możliwości
> (nawet gdyby ktoś bardzo tego pragnął) zerwania gwintu w mosiężnej
> baterii wannowej

O ile jest prawidłowo zrobiony. A w normalnych detalach hydraulicznych
też nigdy gwintu nie zerwałem.

> Na klej do gwintów?
> Rozpacz!
> Rozglądaj się za nową baterią, póki jest czas.

Przecież to tylko tymczasowe rozwiązanie. Dzieki niemu wydałem 12zł a
nie 200zł.

63. Data: 2020-10-30 11:56:09

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za smar?
Co smarujesz?

-----

64. Data: 2020-11-02 13:02:48

Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pijam zimną z kranu - ale kamienia jest od cholery, pełno w czajniku i różnych
sprzętach (jak ekspres, żelazka czy baterie kranowe
właśnie).
Przy czym W-wa to parę różnych ujęć.

-----
> Właściwie to tutaj pierwszy raz spotakłem się z narzekaniem na jakość, a już
zwłaszcza na nadmiar kamienia.

garaz blaszak - co na dach
Moskitiera na drzwi
Jonizator powietrza do mieszkania