Dysgraficy

Data: 2002-03-14 09:41:49
Temat: Dysgraficy
Od: "Jerzy" <0...@m...pl>

> Jeżeli nie masz odwagi pisać szczerze to chociaż nie zanudzaj.

??? A co masz na myśli? ;-)))

> Nie zachowuj się jak baba tylko pisz odważnie.

Dysgraficy, dyslektycy, dysortograficy, kiedyś takich nie było a teraz jak
makiem zasiał. ;-)))

> przecież powinieneś wiedzieć jak nazywa się Twój zakład pracy.

Oooooo tu Cię boli? Jeszcze? po tylu latach?
;-)))))))))))))))))
Masz nieaktualne dane.

> Zachowujesz się jak te dzieciaki z SGGW. Anonimowość daje im iluzję
> bezkarnego łamania ogólnie przyjętych zasad.

Bzdura, jaka anonimowość? skoro wiesz skąd oni są?
Jak chcesz, to jutro ci powiem jak się nazywają itd., itp.?
Chociaż z drugiej strony nie będę łamać ustawy o ochronie danych
osobowych.
;-)))

> Kłamiesz.
> Kłamiesz.
> ...ale lubisz wysyłać je do innych.

A pewnie, że tak, a któż mi zabroni?
Może Ty?
;-)))

pozdr. Jerzy
PS
Przyznaję się, przez pomyłkę zamiast na grupę wysłałem list do KM.
Istotne było to, że wiedział komu odpisuje.
;-)))