Dzdzownice-podziekowanie i sprostowanie !

1. Data: 2000-07-21 21:17:24

Temat: Dzdzownice-podziekowanie i sprostowanie !
Od: "bURCIOCZEK" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Dziekuje na liczny odzew na moje ostatnie poszukiwanie hodowcy dzdzownic.
Dobrze, ze nie napisalem u kogo nie moglem dostac zamowionych dzdzownic -
bylbym teraz czerwony ze wstydu. Otoz nastapila zmiana e-maila, ja pisalem
na stary ale wiadomosci mi nie odbijalo, tak ze nie mozna bylo sie
skontaktowac.

Po moim rozpaczliwym wolaniu o pomoc ow -w jakze falszywym i nieprawdziwym
mniemaniu - "niesolidny" hodowca dzdzownic szybko wyjasnil mi dlaczego tak
bylo.

WAZNE dla innych: podawaliscie mi juz stary adres e-mail tegoz producenta.
Zaopatrzcie sie w nowy, bo bedzie wiecej takich niepotrzebnych
nieporozumien.

Panie Producencie ! Chwale za solidnosc, szybkosc /paczka natychmiastowo
wyslana/ i jakosc - o efektach kiedys napisze /2,5 ha trawy co tydzien
koszonej/.
Prosze poinformowac o swoim nowym e-mailu

Serdecznie Was pozdrawiam !
Michal Zientek

2. Data: 2000-07-28 05:34:29

Temat: Re: Dzdzownice-podziekowanie i sprostowanie !
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bURCIOCZEK" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> WAZNE dla innych: podawaliscie mi juz stary adres e-mail tegoz producenta.
> Zaopatrzcie sie w nowy, bo bedzie wiecej takich niepotrzebnych
> nieporozumien.

Za takie "nieporozumienia" jest odpowiedzialny wyłącznie posiadacz adresu
który zmienia go zbyt często.
To on powinien wyjaśniać takie nieporozumienia i dla niego to jest ważne
jeżeli usiłuje coś sprzedać.
Podawałem niedawno komuś adres tego "producenta" i jest mi przykro, że
wprowadziłem kogoś w błąd, nie z własnej winy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

domek a'la altanka ogrodowa - gdzie kupić tanio?
To co ze spotkaniem?
Kompost+końcówka
"czysty" trawnik
Modrzew