pytania nowicjusza

1. Data: 2000-07-22 13:11:56

Temat: pytania nowicjusza
Od: "Robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Prosze o wiele wyrozumialosci, jestem w tych sprawach zupelnie
zielony.
Wlasnie kupilem maly kawalek ziemi, jakies 1,4 ha i chcialbym go
zagospodarowac.
Na poczatek posadzilbym jakies 100-200 drzewek, najlepiej iglakow.
W zwiazku z tym mam kilka pytan - kiedy to sie robi, gdzie szukac sadzonek
i jakie to "iglaki" powinny byc, aby w miare szybko rosly.
Prosze o informacje na r...@s...pl.
Zapewniam, ze takich pytan bedzie znacznie wiecej.
Pozdrawiam. Robert

2. Data: 2000-07-24 09:48:55

Temat: Re: pytania nowicjusza
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

100 drzewek to jest dobre nie na zagospodarowanie 1,4 ha tylko moze na 0,14 ha.
Szybko rosna sosny (i stosunkowo malo je kradna, pod warunkiem ze w okolicy
jest las sosnowy)

--
Maciej Szmit Ph.D., CNA
http://www.leto.com.pl/Mszmit

3. Data: 2000-07-25 11:43:01

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radze kupic kilka ksiazek. Wtedy pytan bedzie mniej ale za to konkretne.
Pozdrawiam
Grzegorz

4. Data: 2000-07-26 10:43:41

Temat: Do Roberta (Re: pytania nowicjusza)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Karolczak wrote:
> Radze kupic kilka ksiazek. Wtedy pytan bedzie mniej ale za to konkretne.

Nie przejmuj sie takimi odpowiedziami. Pytaj dalej - IMO pytanie bylo
konkretne. A z czasem i tak dojdziesz do wniosku, ze ksiazki odpowiednie
musisz kupic, bo nie wszystko mozna przekazac przez grupe.

Do szybkorosnacych i wystarczajaco pospolitych zaliczylbym jeszcze
modrzewie. Tylko czy to muszaa byc iglaki? - wszyscy sadza iglaki a
lisciaste drzewa tez sa piekne i szybkorosnace. Warto sie zastanowic.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

Dzdzownice-podziekowanie i sprostowanie !
domek a'la altanka ogrodowa - gdzie kupić tanio?
To co ze spotkaniem?
Kompost+końcówka
"czysty" trawnik