Działkowiec - numer specjalny

1. Data: 2003-02-06 09:27:51

Temat: Działkowiec - numer specjalny
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Właśnie dotarł do mnie "działkowiec" nr 1/2003, numer specjalny
poświęcony ochronie roślin. Warto go kupić. W treści: prognozowanie,
zapobieganie, zwalczanie chorób i szkodników, chemiczna i niechemiczna
ochrona roślin. Są zdjęcia chorób i szkodników owoców, warzyw i roślin
ozdobnych. Krety, ślimaki i hehehe leszczyna też :-)
Pozdrawiam mocno zaspowo Ja...cki

PS. Z trudem się oderwałem od lektury - gorąco polecam.

2. Data: 2003-02-06 09:49:16

Temat: Re: Działkowiec - numer specjalny
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z prefosjonalizmem tego numeru? Dotychczasowe publikacje roiły sie od
błędów i stwierdzeń wręcz szkodliwych. Ja bym był ostrożny....
Ni mniej ni więcej, tylko Działkowiec zaleca cięcie wrzosów na zimę.

--
Rafał Wolski

3. Data: 2003-02-06 11:04:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b1tb5l$nlk$1@news.onet.pl Rafal Wolski
<r...@h...pl> napisał(a):
> A co z prefosjonalizmem tego numeru? Dotychczasowe publikacje roiły sie od
> błędów i stwierdzeń wręcz szkodliwych. Ja bym był ostrożny....

Hejka. Chyba bardzo dobrze skoro autorami poszczególnych rozdziałów są
naukowcy, m.in: prof. K. Wiech, prof. G. Łabanowski, prof. S. Ignatowicz
Dużą wartość poznawczą mają zdjęcia chorób i szkodników, tylko szkoda,
że takie małe. Można sobie np. porównać mączniaka rzekomego i mączniaka
prawdziwego na winorośli. ;-)
Pozdrawiam zadymkowo Ja...cki

4. Data: 2003-02-06 16:24:19

Od: "-=[zieluk]=-" <n...@c...chemia.pk.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Feb 2003 12:04:14 +0100, "Dirko" <d...@w...pl> wrote:

>W wiadomości news:b1tb5l$nlk$1@news.onet.pl Rafal Wolski
>>

> Hejka. Chyba bardzo dobrze skoro autorami poszczególnych rozdziałów są
>naukowcy

[ciach]
to jak to w końcu jest z tym Działkowcem? Nie tak dawno znalazłam w
archiwum grupy same o nim superlatywy i że jest najlepszym pismem o
tematyce ogrodniczej w Polsce. To kupować i czytać czy nie?? Bo zła
informacja jest chyba gorsz niż jej brak :-(

E.Z.

5. Data: 2003-02-06 17:51:08

Od: "MMK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mozna kupic wydawnictwa Hasła Ogrodniczego.
Jest nowiutki Program Ochrony Roslin Sadowniczych i bedzie Program Ochrony
Roslin Ozdobnych.
Nie wspominajac o atlasach chorob i szkodnikow i to z polskimi zdjeciami a
nie jakimis z innego swiata :)

pozdrawiam,

MK

PS. Lista autorow wyglada zachecajaco i obiecujaco, numeru Działkowca nie
widzialem wiec nic wiecej nie napisze

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w

kolor kocimietki
Callicarpa