kolor kocimietki

1. Data: 2003-02-06 08:20:13

Temat: kolor kocimietki
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji przegladu nasion, do ktorego zmobilizowaliscie mnie
grupowo :-) wpadła mi w rece torebka po kocimietce (N.faassenii).
I uswiadomilam sobie, ze to co na torebce kwitnie
fioletowoniebiesko, a to co umnie na grzadce - wyblakloszaro.
Zapach bossski (musze miec cos z kota :-), ale kolor do kitu. I
to na wszystkich roslinkach jednakowo. Czy u kogos takie zjawisko
tez wystapilo?

Pzdrawiam,
Anula :-)

2. Data: 2003-02-06 09:34:15

Temat: Re: kolor kocimietki
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anula wrote:

> [...]
> Zapach bossski (musze miec cos z kota :-), ale kolor do kitu. I
> to na wszystkich roslinkach jednakowo. Czy u kogos takie zjawisko

Nie, są chyba takie jak na Twojej torebce :-) Ale za to koty
wcale za nimi nie przepadają.. Trzmiele i ja wąchamy z zachwytem.

Krycha&Co(ty)

3. Data: 2003-02-06 09:46:50

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby koty lubiły kocimietkę, trzeba ją ściąć, rozmaślić i połozyć gdzieś,
gdzie wszystkie koty zaraz się zbiegną. Działa to na nie przez 10 do 15
minut a potem tracą zainteresowanie.

--
Rafał Wolski

4. Data: 2003-02-06 15:09:41

Temat: Odp: kolor kocimietki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Nie, są chyba takie jak na Twojej torebce :-) Ale za to koty
> wcale za nimi nie przepadają.. Trzmiele i ja wąchamy z zachwytem.

Bo to zależy od gatunku jedne mają kolor bardziej a inne mniej intensywny.
Moje tez są wyblakłe.
Kaśka

5. Data: 2003-02-06 17:05:40

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zapach bossski (musze miec cos z kota :-), ale kolor do kitu. I
> to na wszystkich roslinkach jednakowo. Czy u kogos takie zjawisko

Witam
u mnie kolor jest szaroniebieski
pozdrawiam Ania

6. Data: 2003-02-06 20:07:39

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> u mnie kolor jest szaroniebieski
> pozdrawiam Ania

I u mnie też jakiś taki mdły:-(

Pozdrawiam

Marta

7. Data: 2003-02-07 07:40:42

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Feb 2003 napisalyscie:

>I u mnie też jakiś taki mdły:-(

Dzieki Wam serdeczne :-). Znaczy sie: bywa lepiej, bywa gorzej.
Dla mnie wniosek: kupic nasiona innego producenta i za dwa lata
sie okaze, czy dobrze trafilam :-)))

Pozdrawiam,
Anka :-)

8. Data: 2003-02-07 09:13:01

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

W sprawie koloru: (bo nie w sprawie kocimietki jako takiej)
Na niektorych opakowaniach a takze czasem w katalogach (np. we Florexpolu)
zdjecia sa podrasowywane (zwykle komputerowo) - zwiekszany jest kontrast,
tak, ze kwiaty maja bardziej intensywna barwe, ale otaczajaca zielen czy
inne obiekty (co czesto ulatuje uwadze) tez maja nierzeczywisty kolor.

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2003-02-07 15:49:33

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sprawie koloru: (bo nie w sprawie kocimietki jako takiej)
> Na niektorych opakowaniach a takze czasem w katalogach (np. we Florexpolu)
> zdjecia sa podrasowywane (zwykle komputerowo) - zwiekszany jest kontrast,

I raczej nie tylko kontrast. Niektóre kwiaty kwitną tam po prostu zbyt
obficie i wątpię czy to zasługa optymalnych warunków w jakich są uprawiane
raczej swą urodę (przesadzoną) zawdzięczjom grafikom komputerowym.
Kaśka

Callicarpa
Re: RE: zielono w mieście
RE: RE: zielono w mieście