Dzieci i Biblia

11. Data: 2014-08-19 03:51:33

Temat: Re: Dzieci i Biblia
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Nie mówimy o tym samym bo tu chodzi o przykład skali, im mniej bici bardziej normalni
a nie normalni.
Katolickie dogmaty powstały w czasach barbarzyństwa gdzie przemoc królowała i biciem
wychowa się takich krwiożerców jak w tamtych czasach. Z perspekrywy cywilizacji gdy
wiadomo że bicie krzywdzi jest to skrajna niemoralność, a dzieci od takiej instytucji
trzymać z daleka, wogóle powinno się zlikwidować , bo rodziny katolickie wychowują
patologie.

12. Data: 2014-08-19 16:48:26

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2014 o 03:51, glob pisze:
> [...]
takiej instytucji trzymać z daleka, wogóle powinno się zlikwidować , bo rodziny

Bronię prawa rodziców do fizycznego ukarania dziecka. Rodzic ma prawo
dać własnemu bachorowi w pysk i nie może być za to włóczony po sądach!
Bo jeśli zakażemy rodzicom bicia dzieci to powinniśmy zakazać dzieciom
bicia rodziców. Wtedy wszystkie gnoje w wieku 3-7 lat pójdą do pierdla
za pobicie własnego rodzica.

Nauczyciel też powinien mieć prawo zdzielenia tego bachora w ryj w
ekstremalnych przypadkach - na przykład jeśli bachory chcą mu założyć
kubeł na głowę.

Zgodzę się, że rodziny katolickie wychowują patologię bo co innego
nakazuje religia a co innego dyktuje życie (nadstaw drugi policzek... to
wiecznie będziesz miał obity ryj). Od początku wychowanie religijne w
katolicyzmie jest nauką fałszu i zakłamania. Publicznie udajemy wierność
zasadom ale prywatnie te zasady łamiemy dla naszego własnego dobra.

13. Data: 2014-08-19 21:40:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Tylko przygłup bije dzieci bo nie umie ich wychować, bronisz prawa do bycia idiotą.
To ludzie głupi sięgają po przemoc bo sobie nie radzą.

14. Data: 2014-08-23 19:43:23

Od: rewers <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2014 o 21:40, glob pisze:
> Rewers
> Tylko przygłup bije dzieci bo nie umie ich wychować, bronisz prawa do bycia idiotą.
To ludzie głupi sięgają po przemoc bo sobie nie radzą.

Przemoc to taki sam element życia człowieka jak każdy inny i towarzyszy
nam od zarania dziejów w iście bizantyjskim wykwicie bogactwa form i
rodzajów.

Do drugie połowy XX wieku karanie dzieci biciem było powszechnie
akceptowaną formą wychowania. Pisano nawet poradniki na ten temat. Przez
całą swoją historię ludzkość biła dzieci i tkwiła w tej swojej głupocie
aż tu nagle przyszedł oświecony wiek dwudziesty i nagle, w ciągu kilku
dekad, zmądrzała,,,

Zakaz bicia dzieci to jest ideologia, której celem jest zniszczenie
tradycyjnej rodziny, Bez tego instrumentu władzy nad dzieckiem większość
rodziców będzie bezsilna wychowawczo i nie przekaże swoich zasad
potomstwu. Człowiek bez sztywnych zasad wpojonych mu przez rodziców
(chociażby zasad religijnych) jest znacznie bardziej podatny na
manipulacje i socjotechniczne metody sterowania społeczeństwem.

Dlatego zakazując bicia dzieci jesteś tak na prawdę za wyzyskiem,
zniewoleniem i eskalacją prawdziwej przemocy.

15. Data: 2014-08-23 21:04:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Tak w dwudziestym wieku, na jego początku, czarna pedagogika była powszechna i co się
działo? Dwie wojny w tym druga totalna, a jeszcze wcześniej wojowanie w europie było
normą, ciągle toczono wojny z przekonaniem że tak trzeba. Od momentu wprowadzania
praw dzieci, łagodzenia wychowania, spada agresja społeczna i masz europę bez wojen.
A jak spojrzysz na katoli, to jest najbardziej agresywna grupa społeczna, bo to jest
wychowywane przemocą i tak plują z nienawiści non stop i wzywają do prześladowań ,
daj im tylko broń, to w USA non stop masz mordowanych lekarzy przez pro-life. Przemoc
rodzi przemoc bo jak pokażesz dziecku przemoc, ono tak samo będzie do innych
podchodziło, co nie dziwi że kryminaliści to osoby z domów przemocowych.

16. Data: 2014-08-23 21:44:30

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rewers" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> Przemoc to taki sam element życia człowieka jak każdy inny i towarzyszy
> nam od zarania dziejów w iście bizantyjskim wykwicie bogactwa form i
> rodzajów.

I dzięki niej giną kolejne gatunki zasiedlające Ziemię. Jeżeli ludzkość nie
wyeliminuje przemocy z arsenału swoich zachowań to zginie tak jak wiele
poprzedzających nas gatunków.

> [...]
> tu nagle przyszedł oświecony wiek dwudziesty i nagle, w ciągu kilku dekad,

Nie całkowicie zmądrzała ale poszukuje wyjścia ze spirali niewoli. Poszukuje
przyczyny która wywołała przemoc. Rezygnacja z bicia dzieci jest jednym z
elementów tego ujarzmiania przemocy ale bez rozpoznania wyjaśnienia
mechanizmu który przemoc wywołał sama rezygnacja z bicia dzieci nie
wystarczy. Trzeba usunąć przyczynę.

> [...]
> tradycyjnej rodziny, Bez tego instrumentu władzy nad dzieckiem większość
> rodziców będzie bezsilna wychowawczo i nie przekaże swoich zasad

Dziecko uczy się od początku przez doświadczanie, na początku wyłącznie z
rodzicami a później przez interakcje ze środowiskiem w którym żyje i jest
wychowywane aż do samodzielności. Podkreślam że chodzi o doświadczenia
emocjonalne a nie werbalne. Tylko emocje nie kłamią w przeciwieństwie do
języka, który jest niejednoznaczny i pozostawia olbrzymie pole do
nieporozumień interpretacyjnych. Dlatego dzieci reagują agresją na werbalne
zakazy i ograniczenia narzucane im przez wychowawców, w tym rodziców, gdyż
zazwyczaj zakazy te dotyczą sfer życia, które dostępne są rodzicom a których
to doświadczeń rodzice nie chcą udostepnić dzieciom.

> Człowiek bez sztywnych zasad wpojonych mu przez rodziców (chociażby zasad
> religijnych) jest znacznie bardziej podatny na manipulacje i
> socjotechniczne metody sterowania społeczeństwem.

Człowiek jest ze swej natury dobry a dziecko w szczególności. Złym czyni go
właśnie zakazowo-nakazowe wychowanie ograniczające wolność osobistą dziecka
w tym wolność doświadczania wszystkiego z rodzicami. Religie i zasady
religijne sa rezultatem tychże ograniczeń stosowanych w wychowaniu przez
rodziców nieświadomych tego jak i czego maja nauczyc dzieci. A to, że
rodzice chca przekazac swoim dzieciom swoje tradycyjne przekonania, w tym
religijne, wynika z ich przekonania, że to co im wdrożyli ich rodzice jest
dobre. Nie chcą przyznać tego, że ich rodzice mogli się mylić gdyż byli
nieświadomi swoich obowiązków wobec dziecka. Pojęcie boga to nic innego jak
wyidealizowany rodzic, który w przekonaniu dziecka jest nieosiątgalny tylko
dlatego że może (i ogranicza) wolność osobista dziecka. Wszystkie ideologie,
których elementem jest przemoc tak emocjonalna jak i fizyczna umożliwiają
manipulowanie osobnikami zniewolonymi przez swoich wychowawców. Jakakolwiek
forma narzucania poglądów lub ograniczania dociekliwości dziecka jest
przemocą emocjonalną, z której rodzi sie przemoc fizyczna. Wyeliminowanie
przemocy fizycznej jest pierwszym krokiem na drodze ku wyeliminowaniu
przemocy w ogóle.

> Dlatego zakazując bicia dzieci jesteś tak na prawdę za wyzyskiem,
> zniewoleniem i eskalacją prawdziwej przemocy.

Wyjaśniłem to akapit wyzej. Jestes w błędzie to bicie dzieci i
nieuświadamiana nawet przemoc emocjonalna sa przyczyną wyzysku człowieka
przez człowieka, umysłowego zniewolenia i wojen. Tylko dzieci wychowane w
absolutnej wolności, bez jakiejkolwiek przemocy i narzucania poglądów mogą
stworzyć nowy świat, świat ludzi prawdziwie wolnych i niedestrukcyjnych.
LeoTar

17. Data: 2014-08-23 22:13:11

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]
Tak napisał glob

Bezpośrednie przyczyny przemocy to brak poczucia własnej wartości i dążenie
do zawładnięcia druga osobą lub grupą ludzi aby przez sprawowanie władzy
poczuc sie lepszym od tego, którego udało się zdominować. Zakres władzy może
mięc przy tym bardzo różny charakter poczynając od sprawowania tak zwanej
władzy rodzicielskiej poprzez zniewolenie ekonomiczne na zadawaniu śmierci
kończąc. Środki do zdobycia przewagi i władzy to manipulacja oraz przemoc
fizyczna. Trzeba się więc zastanowić skąd bierze sie brak poczucia własnej
wartości jednostki i całych grup społecznych i czy można przyczyny takiego
stanu wyeliminować. Według mnie przyczyna tkwi w
nakazowo-zakazowo-ograniczającej metodzie wychowawczej, którą wszystkie
społeczeństwa uprawiaja od zarania dziejów. Metodzie, która ogranicza dostęp
dziecka wiedzy w najważniejszej sferze życia każdego człowieka czyli wiedzy
o życiu seksualnym. Sferze, która decyduje o trwaniu każdego gatunku a w
szczególności ludzkości. Wiedza o życiu seksualnym którą rodzice powinni
przekazać dziecku w doświadczeniu emocjonalnym by syn stał się równy ojcu a
córka matce została zakazana przez zaborczych nieświadomych swych obowiazku
rodziców. Zaborczość rodziców wynika z braku poczucia własnej wartości,
którą wynieśli ze swojego domu rodzinnego i jest to rekurencyjnie
przenoszone z pokolenia na pokolenie jako tradycja. By syn stał sie równy
ojcu musi od ojca-rodzica uzyskać pozwolenie na pierwsze seksualne
doświadczenie z kobietą ojca, czyli ze swoja matką. Podobnie córka by stać
się emocjonalnie równa swojej matce musi od matki uzyskać zgodę na swoje
pierwsze doświadczenie seksualne zmężczyzna matki czyli swoim ojcem. Bez
tego doswiadczenia syn nigdy nie stanie sie równy ojcu a córka matce czyli
będą się czuli gorsi od swoich rodziców. Odpowiednio córka będzie miała
kompleks Elektry a syn kompleks Edypa czyli będą cierpieć na brak poczucia
własnej wartości gdyż będą gorszymi od swoich nieosiągalnych
rodziców,których przemieniono w bogów.

LeoTar

18. Data: 2014-08-23 22:49:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo tar
Oczywiście że w autorytarnym zachowaniu rodzica tkwi problem, gdzie dziecko ma być
posłuszne, a nie się rozwijać w swoich potrzebach. Naprzykład tatuś autorytarnie
orzeka że dziecko chce seksu, gdzie to dziecko nie ma takich potrzeb, bo nie jest
fizycznie i tym samym psychicznie ukształtowane pod takie potrzeby , ale tatuś chce
go podporządkować temu co uważa On za słuszne, nie zwracając uwagę na brak potrzeb w
tym zakresie i zabierając dzieciństwo, może to dziecko molestować innych bo było
molestowane . Jak na nim dokonano przemocy seksualnej tak będzie to robił innym, jak
w tym zakonie bernardetek , gwałceni wyrośli na zbiorowych gwałcicieli.

19. Data: 2014-08-24 08:08:33

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]
---

W dotychczasowej historii ludzkości to właśnie zachowawczy tatuś i mamusia
zakazywali dziecku tego z czego sami obficie korzystali. Nie chcieli pokazać
dziecku swojego "warsztatu" pracy dzieki któremu ludzkość powiela się i
trwa. Zmuszali dziecko do tego aby samodzielnie poszukiwało wiedzy na temat
seksu i rozrodczości, aby dowiadywało się o tym od innych równie jak ono
niedoświadczonych. Nieświadomie zakazywali dziecku dostepu do wiedzy, która
sami zdobywają przez żmudne i niejednokrotnie bolesne doświadczenia życiowe.
Niepewność wiedzy z jednej strony powoduje błędne działanie a z drugiej
strony zmusza do poszukiwania rozwiązania lepszego, by wreszcie dotrzeć do
doskonałego.proces przechodzenia od całkowitej nieświadomości do pełni
świadomości zajmuje ludzkości już tyle pokoleń, że chyba trudno zliczyć
ajednak ciągle ku temu zmierzamy i wytrwale choć z bolesnymi i tragicznymi
doświadczeniami.

Dziecko domaga sie niczego więcej jak tylko pełni wiedzy i domaga sie tego
podświadomie od rodziców lub swoich opiekunów jeżeli w jakiś sposób straciło
rodziców. Dziecko chce sie uwolnic od niepewności wynikającej z braku
doswiadczenia i wytrwale dąży do pierwszego doswiadczenia. I najlepiej
byłoby gdyby to pierwsze doświadczenie było absolutne doskonałe. Dziecko
jest powielaczem, kalka swoich rodziców ipostepuje tak jak oni mu
emocjonalnie nakazują. Zakaz jest sprzeczny z istotą wolności a dziecko nie
toleruje zakazów stąd walka między zakazującym rodzicem a domagającym sie
wolności dzieckim. To nie rodzic chce uprawiać seks z dzieckiem lecz dziecko
domaga się uwolnienia od niepewności poprzez doprowadzenie do pierwszego
doświadczenia seksualnego z rodzicami. Zauważ globku, że nie piszę o jednym
rodzicu lecz o rodzicach, bo tu nie chodzi o fakt uprawiania seksu z
dzieckiem lecz o pierwsze doświadczenie dziecka odbyte w idealnych,
sterylnych warunkach, które to doświadczenie będzie dziecko powtarzać w
swoim przyszłym życiu ze swoim partnerem. Jeżeli czytałeś choć niektóre z
moich wcześniejszych tekstów to zauważ, że nie chodzi tu o seks z dzieckiem
niedojrzałym leczo takim, które wchodzi w dorosłość czyli gdzieś około 17-19
lat.

Pierwsze doświadczenie to niepewność tego co się stanie. Dziecko tak jak i
cała ludzkość dążą do osiągnięcia doskonałości, ku osiągnięciu pełni
ludzkiego potencjału. Jakikolwiek zakaz zmusza do poszukiwania sposobu na
uwolnienie sie od niego a więc powoduje doskonalenie metody działania.
Wynikiem stosowania zakazu jest postęp, rozwój ludzkości zarówno w sferze
pozytywów jak inegatywów. Z jednej strony mamy coraz to doskonalsze
urządzenia techniczne i rozwój technologiczny a z drugiej mamy pomysły,
które sprzyjają naszej degrengoladzie i rozkładowi. Do nas należy wybór, czy
pójdziemy ku wyzwoleniu sie od zakazu i uwolnieniu człowieka od zagrożeń
wynikających z dążenia do poczucia się lepszym od innych przez co poprawiamy
sobie samopoczucie wynikające z zakazu, który to zakaz powoduje bycie tym
gorszym od zakazującego. Do nas należy wybór czy zlikwidujemy zakaz i
wyeliminujemy zagrożenia wynikające z nieświadomości tego dlaczego czujemy
się gorsi i musimy sobie poprawiać samopoczucie dominując nad innymi tak jak
to robili nasi przodkowie i robią to nasi współcześni, by poczuć władzę,
która jest emanacją chęci zrównania się z rodzicem, który sprawił, że
czujemy się gorsi od niego. Rodzicosiągnął swoja dominację nad dzieckiem
przez zakaz a dziecko to z jednej strony powiela przez szacunek dla rodzica
i przekonanie, że rodzic nie mógł się mylić a z drugiej strony dążt dziecko
do wyzwolenia się od zakazu.

Wladek Tarnawski
LeoTar

20. Data: 2014-08-24 16:38:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Molestowane dziecko wyrośnie na,

"Na początku kwietnia w Katowicach zatrzymano Patryka J., 21-latka, którego przyznał
się do zgwałcenia 30 dziewcząt na Śląsku. Policja twierdzi, że to
najniebezpieczniejszy przestępca seksualny, jaki grasował na południu Polski w
ostatnich 10 latach.

Niemal jednocześnie poinformowano, że Patryk J. ma za sobą traumatyczne dzieciństwo.
Pochodzi z patologicznej rodziny, był jednym z wychowanków domu dziecka prowadzonego
przez siostry boromeuszki w Zabrzu. Jako 14-latek był tam katowany przez zakonnice
oraz molestowany seksualnie przez starszych wychowanków. To m.in. na podstawie jego
zeznań skazano siostrę Bernadettę, dyrektorkę placówki, a także siostrę Bogumiłę,
wychowawczynię.

No to juz wiadomo po co jest in vitro: to tylko pierwszy krok do...
Glob dalej trzyma fason:)
Walczą o więcej
Aicha
Poziom wrażliwości