Dzieci i akumulatory :)

1. Data: 2007-05-18 06:45:19

Temat: Dzieci i akumulatory :)
Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Moja dzieciarnia ma sporo zabawek na baterie, a używa ich z
akumulatorami. Ładowanie jest moim obowiązkiem, ale ponieważ
akumulatorów jest w użytku ponad 20 sztuk, zwyczajnie nie panuję nad tym
gdzie są wsadzone akumulatory . Po jakimś czasie akumulatory w
nieużywanej zabawce zdychają, co im wybitnie nie służy. Jak tego
dopilnować ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

2. Data: 2007-05-18 09:07:01

Temat: Re: Dzieci i akumulatory :)
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał/wrote dnia/on 2007-05-18 08:45:
> [...]
> nad tym gdzie są wsadzone akumulatory. Po jakimś czasie akumulatory w
> nieużywanej zabawce zdychają, co im wybitnie nie służy. Jak tego

Sporo tego. Możesz pomyśleć o porządnej ładowarce do akumulatorów,
jakiej używa się np. przy sprzęcie fotograficznym. Polecam
ładowarki TechnoLine BC700 lub BC900 http://www.technoline.eu/
- pozwalają sprawdzić stan naładowania akumulatorków, rozładować
do końca i naładować do 100% ale nie więcej (przeładowywanie niszczy
akumulatorki). Niestety, ładowarki (chyba) nie są dostępne w polskich
sklepach - ja sam zrobiłem dla niej wyjatek od moich zasad i kupiłem
na Allegro od gościa, których sprowadza je z Niemiec. Koszt ~140 zł.

Pozdr,
--
ŁK

3. Data: 2007-05-18 09:12:53

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdzie są wsadzone akumulatory . Po jakimś czasie akumulatory w
> nieużywanej zabawce zdychają, co im wybitnie nie służy. Jak tego

Zmniejszyc ilosc akumulatorow co spowoduje koniecznosc wyjmowania ich z
nieuzywanych zabawek i zmusi dzieciarnie do pilnowania ladowania :-)

pozdrawiam
Iwona

4. Data: 2007-05-18 09:30:59

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

IwonaW napisał(a):

> Zmniejszyc ilosc akumulatorow co spowoduje koniecznosc wyjmowania ich z
> nieuzywanych zabawek i zmusi dzieciarnie do pilnowania ladowania :-)

Jest to wyjście, ale bez protestów się nie obędzie.

5. Data: 2007-05-18 09:43:59

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):

> Sporo tego. Możesz pomyśleć o porządnej ładowarce do akumulatorów,
> jakiej używa się np. przy sprzęcie fotograficznym.

Z ładowaniem nie mam problemu, kłopoty są ze zlokalizowaniem
akumulatorów po dziecięcych pokojach :)

> Polecam
> ładowarki TechnoLine BC700 lub BC900 http://www.technoline.eu/
> - pozwalają sprawdzić stan naładowania akumulatorków,

Mam taką ładowarkę z pomiarem pojemności i jeszcze nie spotkałem
akumulatora, który miałby 100% pojemności deklarowanej przez producenta.

6. Data: 2007-05-18 10:16:20

Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
P...@o...pl napisał(a):

> Jest to wyjście, ale bez protestów się nie obędzie.

I cóż z tego. Twardym trza być. A zanim się nakupi stopińdziesiont
akumulatorków (czy innych takich), mysleć o wygodzie i organizacji pracy
nadzorcy (czytaj: matki lub ojca).

--
Old Rena ponura
[Renata Gierbisz]

7. Data: 2007-05-18 11:32:38

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał/wrote dnia/on 2007-05-18 11:43:

> Z ładowaniem nie mam problemu, kłopoty są ze zlokalizowaniem
> akumulatorów po dziecięcych pokojach :)

A to przepraszam - nie zrozumiałem pytania. Myślałem, że chodzi
o określenie kiedy akumulator jeszcze się nadaje, a kiedy można
go już spokojnie wyrzucić... W takim wypadku rada IwonyW jest
chyba lepsza. A co do pojemności, to ponoć niektórym fotografom
zdarzały się akumulatorki o pojemności równej i nawet większej
od deklarowanej.

Pozdr,
--
ŁK

8. Data: 2007-05-18 11:33:08

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Old Rena napisał(a):

> I cóż z tego. Twardym trza być. A zanim się nakupi stopińdziesiont
> akumulatorków (czy innych takich), mysleć o wygodzie i organizacji pracy
> nadzorcy (czytaj: matki lub ojca).

Opcja dodatkowa: akumulatory do sprzętu ojca pod klucz.

9. Data: 2007-05-18 12:06:21

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Jak tego
> dopilnować ?

Trzymać akumulatory pod kluczem. Dajesz do zabawki, gdy dzieci się chcą
bawić. Po skończonej zabawie akumulatory wracają do taty.

D/

10. Data: 2007-05-19 12:49:57

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, P...@o...pl!

> Moja dzieciarnia ma sporo zabawek na baterie, a używa ich z
> akumulatorami. Ładowanie jest moim obowiązkiem, ale ponieważ

Ja oznaczyłem swoje zestawy akumulatorów kodm cyfrowo-literowym. Każdy
akumulator ma naklejkę z literą (oznaczającą zestaw do którego należy)
i cyfrą (oznaczającą numer akumulatora w zestawie). Sprawdza się dobrze.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

zajęcia plastyczne dla dzieci, Kraków
[prośba] godna polecenia książka o metodologii nauczania
PROŚBA !! - Warszawa Laryngolog do domu
mikroskop
Knut :)